Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس پس از به رسمیت شناختن جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک در اوکراین از سوی پوتین گفت: انگلیس روز سه شنبه تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعلام خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی در حساب کاربری خود در توئیتر گفت: روز سه شنبه تحریم‌های جدیدی علیه روسیه در پاسخ به نقض قوانین بین المللی و حمله به حاکمیت اوکراین اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم پس از اعلام کاخ سفید مبنی بر برنامه ریزی بایدن برای تحریم روسیه اعلام شد.

رئیس جمهور روسیه شامگاه دوشنبه در سخنانی گفت که اوضاع در منطقه دونباس در شرق اوکراین به مرحله بحرانی و دشواری رسیده است. رئیس جمهور روسیه گفت: تصمیم گرفتیم فوراً استقلال دو منطقه دونتسک و لوهانسک را به رسمیت بشناسیم.

منبع: مهر این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد روسیه تحریم اوکراین انگلستان اخبار مرتبط جنگ در اوکراین؛ آغاز جنگ سرد؟ تحریم پذیری و تحریم ناپذیری به روایت اوکراین تحریم ۴فرد روسیه مرتبط با مسائل اوکراین توسط آمریکا انگلستان مقامات روس را تحریم کرد دستور حمله به اوکراین صادر شده است دستور پوتین برای ورود ارتش به شرق اوکراین ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها تمامی تولیدات داخلی لوازم خانگی شناسه‌ دار شدند افزایش قیمت باور نکردنی ۱۵ کالا طی سه سال جهش بعدی کرونا خفیف تر از سویه های قبلی است مرزهای اوکراین بدون توجه به روسیه ثابت خواهد ماند انگلستان امروز تحریم‌ ها علیه روسیه را اعلام می‌ کند آمریکا: برخوردهای شدید و قاطعی در راه است دو طرف بر علاقمندی در تقویت روابط با یکدیگر تاکید کردند جزییات سومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ آشنایی با رقبای تیم ملی در جام ملت های آسیا بایدن دستورات تحریمی صادر کرد سامانه بارشی در راه ایران گران ترین تلویزیون چند؟ (جدول) گواهی عدم سوء پیشینه از مجوزهای کسب و کار حذف شد کمیسیون تلفیق از افزایش تسهیلات بانکی منع شد قیمت نفت در بازار جهانی به ۹۷ دلار رسید احتمال عرضه آیفون جدید با رم ۸ گیگابایتی نگرانی آمریکا از پیمان امنیتی چین و روسیه دستور حمله به اوکراین صادر شده است صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۲/۰۳) نمایش خیره کننده‌ی آتشفشان اتنا پس از چند ماه آرامش نسبی + فیلم دستور پوتین برای ورود ارتش به شرق اوکراین سقوط ۱۷ درصدی شاخص بورس روسیه قرار بود مردم ولی نعمت مسئولان باشند عواملی که باعث می شوند حس بویایی و چشایی از دست بروند آزمون دکتری ۶ اسفند برگزار می شود محکومیت تصمیم پوتین توسط اتحادیه اروپا فوری/ عیدی بازنشستگان و کارمندان واریز شد «تب برفکی» در دامداری های کشور پایش می‌شود شورای امنیت ملی اوکراین تشکیل جلسه داد تماس بایدن با رییس جمهور اوکراین استقلال دونتسک و لوهانسک به رسمیت شناخته شد ۹۰ درصد مواد غذایی قطر وارداتی است رایزنی معاون اقتصادی وزارت خارجه با سفیران هند و آلمان در حواشی مذاکرات جلسات مجلس در شیفت سوم سطح روابط دو کشور متناسب با ظرفیت های موجود نیست تهدید یک خبرنگار توسط فرماندار رفسنجان + فیلم چرا ۸۲۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا عودت داده شد؟ اکثر مبتلایان اومیکرون، واکسن‌نزده‌ها هستند جشن در شرق اوکراین بعد از فرمان پوتین سهام استقلال و پرسپولیس عرضه اولیه می شود؟ ارزان ترین کنسرو تن ماهی چند؟ (جدول) نشست هیات های عالی رتبه ایران و قطر در دوحه سیاه‌ دانه این دردها را درمان می کند به رسمیت شناختن استقلال شرق اوکراین، با پاسخ قاطع غرب مواجه خواهد شد کرونا چگونه بر قدرت بینایی اثر می گذارد؟! اوکراین باید در مذاکرات آمریکا روسیه حضور داشته باشد به رسمیت شناختن مناطق تجزیه شده اوکراین در آینده نزدیک کودکان در چه سنی به مننژیت مبتلا می شوند؟ نشست امروز شورای امنیت روسیه + عکس قیمت خودروهای میتسوبیشی + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روسیه تحریم اوکراین انگلستان شرق اوکراین علیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اتهام رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا را مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پشت تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا است، «توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی» دانست.

ماریا زاخارووا در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ادعاهای «نانسی پلوسی» را نمی توان چیزی جز اهانت به آمریکایی‌ها و دموکراسی تصور کرد.

در روزهای اخیر، تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ای برای اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کمک‌های آمریکا به تل‌آویو به‌ویژه پس از تصویب بسته جدید کمک‌های نظامی واشنگتن به تل آویو تبدیل شده‌اند که پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا در حال سرکوب آن است.

کد خبر 6089032

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه