Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی روانشناسی دانشگاه یزد با همکاری انجمن علمی روانشناسی دانشگاه اصفهان، علامه طباطبایی، مراغه، محقق اردبیلی، بجنورد، بیرجند، پردیس مهریز، مشاوره‌ دانشگاه الزهرا و روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز، کارگاه «مشاوره‌ پیش از ازدواج با رویکرد یکپارچه نگر» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "معرفی مدل یکپارچه نگر مشاوره پیش از ازدواج"، "آموزش گام به گام مدل یکپارچه نگر مشاوره پیش از ازدواج"، "یادگیری و کاربست برخی تست های مهم در مشاوره پیش از ازدواج"، "چالش های مشاوره پیش از ازدواج در ایران" و "اهداف و نقش مشاوران مشاوران پیش از ازدواج" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با تدریس دکتر اسماعیل اسدپور ـ متخصص زوج درمانی و مشاوره خانواده و عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی، سوم، دهم و ۱۷ اسفند، ساعت ۱۸ الی ۲۱، به صورت آنلاین در بستر برنامه‌ اسکای روم برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این دوره به شناسه yupa_workshop@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مشاوره ی پیش از ازدواج مشاوره پیش از ازدواج یکپارچه نگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد