Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - پرهام کریمی؛ اسنپ سید یکی از بهترین اپلیکیشن ادیت عکس است که متعلق به کمپانی گوگل بوده و توسط آن طراحی شده است. وقتی صحبت از گوگل و اپلیکیشن ادیت تصویر می‌شود برنامه‌های ویرایش عکس گوگل در نوع خود بهترین هستند و شکی نیست که با توجه به محبوبیت گوگل و تعداد کاربران گسترده امتیاز زیادی را روانه این کمپانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه Snapseed از تمام ابزارهای اساسی برای ویرایش عکس نظیر کراپ و برش تصویر، صاف کردن، فریم، متن و … بهره برده و همچنین به عنوان یک ویژگی برتر فیلترهای قابل تنظیم را هم ارائه می‌دهد. به لطف بهره‌مندی از هوش مصنوعی، این اپلیکیشن در زیبا نشان دادن عکس‌ها بسیار عالی عمل می‌کند. ناگفته نماند این برنامه رایگان بوده و هم برای گوشی‌های اندرویدی و هم آیفون در دسترس است.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد عکاسی فضای مجازی فناوری اپلیکیشن تکنولوژی ویرایش عکس ادیت عکس اخبار مرتبط ترفندهای جالب ویرایش عکس و ویدیوی اینستاگرام تنظیمات زبان هر اپلیکیشن به صورت جداگانه در اندروید ۱۳ دسترسی‌های گوگل به تلفن همراه شما +فیلم دقیق ترین ساعت اتمی جهان ساخته شد چگونه عکس یا ویدیوی محوشونده در واتساپ ارسال کنیم؟ انتخاب عکس اصلی پروفایل در تلگرام ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها ابتکار جالب چین برای ممانعت از شیوع کرونا پاداش بورسی سهامداری غیرمستقیم وزیر انرژی روسیه: سیاسی کاری، بازار گاز را به خطر می اندازد با این برنامه عکس های خود را در گوشی حرفه ای ادیت کنید ظرفیت سالانه ۲ میلیارد دلاری نظام بانکی برای تأمین مالی پتروشیمی ها بررسی مشکلات تولید فرش دستباف تمامی تولیدات داخلی لوازم خانگی شناسه‌ دار شدند افزایش قیمت باور نکردنی ۱۵ کالا طی سه سال جهش بعدی کرونا خفیف تر از سویه های قبلی است مرزهای اوکراین بدون توجه به روسیه ثابت خواهد ماند انگلستان امروز تحریم‌ ها علیه روسیه را اعلام می‌ کند آمریکا: برخوردهای شدید و قاطعی در راه است دو طرف بر علاقمندی در تقویت روابط با یکدیگر تاکید کردند جزییات سومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ آشنایی با رقبای تیم ملی در جام ملت های آسیا بایدن دستورات تحریمی صادر کرد سامانه بارشی در راه ایران گران ترین تلویزیون چند؟ (جدول) گواهی عدم سوء پیشینه از مجوزهای کسب و کار حذف شد کمیسیون تلفیق از افزایش تسهیلات بانکی منع شد قیمت نفت در بازار جهانی به ۹۷ دلار رسید احتمال عرضه آیفون جدید با رم ۸ گیگابایتی نگرانی آمریکا از پیمان امنیتی چین و روسیه دستور حمله به اوکراین صادر شده است صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۲/۰۳) نمایش خیره کننده‌ی آتشفشان اتنا پس از چند ماه آرامش نسبی + فیلم دستور پوتین برای ورود ارتش به شرق اوکراین سقوط ۱۷ درصدی شاخص بورس روسیه قرار بود مردم ولی نعمت مسئولان باشند عواملی که باعث می شوند حس بویایی و چشایی از دست بروند آزمون دکتری ۶ اسفند برگزار می شود محکومیت تصمیم پوتین توسط اتحادیه اروپا فوری/ عیدی بازنشستگان و کارمندان واریز شد «تب برفکی» در دامداری های کشور پایش می‌شود شورای امنیت ملی اوکراین تشکیل جلسه داد تماس بایدن با رییس جمهور اوکراین استقلال دونتسک و لوهانسک به رسمیت شناخته شد ۹۰ درصد مواد غذایی قطر وارداتی است رایزنی معاون اقتصادی وزارت خارجه با سفیران هند و آلمان در حواشی مذاکرات جلسات مجلس در شیفت سوم سطح روابط دو کشور متناسب با ظرفیت های موجود نیست تهدید یک خبرنگار توسط فرماندار رفسنجان + فیلم چرا ۸۲۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا عودت داده شد؟ اکثر مبتلایان اومیکرون، واکسن‌نزده‌ها هستند جشن در شرق اوکراین بعد از فرمان پوتین سهام استقلال و پرسپولیس عرضه اولیه می شود؟ ارزان ترین کنسرو تن ماهی چند؟ (جدول) نشست هیات های عالی رتبه ایران و قطر در دوحه سیاه‌ دانه این دردها را درمان می کند به رسمیت شناختن استقلال شرق اوکراین، با پاسخ قاطع غرب مواجه خواهد شد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عکاسی فضای مجازی فناوری اپلیکیشن تکنولوژی ویرایش عکس ادیت عکس ویرایش عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت

حسین همتی‌اردلی مدیرعامل و بنیان‌گذار استارت‌آپ متا(مشاوره، تدریس، آزمون) و مدیر واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا با بیان چگونگی تشکیل این واحد فناور اظهار کرد:‌ این واحد فناور در حیطه آموزش و مشاوره تحصیلی در حال فعالیت بوده و از سال ۱۳۹۵ با توجه به مشکلات زیاد دانش‌آموزان در حیطه‌های آموزشی و مشاوره تحصیلی ایده ساخت یک اپلیکیشن(برنامه کاربردی) مشاوره تحصیلی هوشمند را ارائه کرد.

وی افزود:‌ در همین راستا و برای ساخت این اپلیکیشن تحقیقات و بررسی‌های میدانی از جامعه هدف برای چیدمان دقیق همه فاز‌ها و بخش‌های آن سه سال به طول انجامید و با راه‌اندازی فاز اول اپلیکیشن تا به امروز به شکل پایلوت(آزمایشی) برای آزمایش روند کار و رفع مشکلات سیستم در اختیار بالغ‌بر بیش از ۵۰۰ نفر قرار گرفت که توانستند از طریق سیستم مشاوره درآمدزایی کنند.

مدیر واحد فناور«عادلان علم و دانش بختیاری» با بیان مزیت‌های اپلیکیشن مشاوره تحصیلی هوشمند گفت:‌ در این اپلکیشن بعد از توسعه فاز هوش مصنوعی نزدیک به ۷۰ درصد هزینه‌های مشاوره‌ای برای کاربران کاهش یافته، دسترسی به مشاور در کمترین زمان بدون حضور و اتلاف وقت، دریافت برنامه‌ای کاملاً شخصی‌سازی شده برای هر فرد جداگانه و تحلیل و بررسی روند آموزشی به شکل هوشمند و ارائه راهکار با توجه به مشکلات ریشه‌ای هر کاربر گنجانده خواهد شد.

همتی‌اردلی اضافه کرد:‌ اپلیکیشن در حال بهره‌برداری است، کاربران در هر زمان به راحتی با انجام چند مأموریت جذاب از لحاظ روانشناسی، آموزشی و یادگیری برنامه هوشمند کاملاً شخصی‌سازی شده با توجه به المان‌های شخصیتی هر فرد برنامه‌ریزی تحصیلی خود را دریافت کرده و گزارشی بعد از هر برنامه در اپلیکیشن ارائه می‌شود که متصل به هوش مصنوعی بوده و برای تجزیه‌وتحلیل دقیق روند آموزشی و مشاوره ای کاربران استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد:‌ آغاز برنامه‌نویسی بخش هوش مصنوعی اپلیکیشن و بهره‌برداری از آن تا یک ماه آینده و ورود تخصصی به بازار هدف برای ارائه خدمات تخصصی و رفع مشکلات جامعه هدف از برنامه‌های آینده این واحد فناور برای توسعه اپلیکیشن مشاوره تحصیلی هوشمند است.

مدیر واحد فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بیان کرد:‌ بخشی از فعالیت این واحد فناور از مقطع ابتدایی تا کنکور سراسری در زمینه مشاوره تحصیلی، آموزشی و آزمون‌های آزمایشی بوده  که کاربران می‌توانند از طریق سامانه آنلاین در هر ساعت از شبانه‌روز به شکل آنلاین (صوتی، تصویری، متنی) از طریق IP بدون تماس مخابراتی با مشاور مدنظر ارتباط برقرار کرده و با کمترین هزینه رفع مشکل کنند.

همتی‌اردلی با تأکید بر حمایت از محصولات واحدهای فناور تبیین کرد:‌ در این راستا با توجه به فعالیت هر واحد فناور می توان محصولات آنها را به ارگان‌های مورد نیاز معرفی کرد، دانشگاه آزاد از این محصولات استفاده کنند و بستری برای معرفی محصولات به شکل واقعی و تخصصی به ارگان‌های مربوطه و رایزنی و انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه برای ارائه خدمات واحد‌های فناور ایجاد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رئیس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیاز خطرناکی پیش می‌رود