Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صمت شهرستان میناب گفت: 19 پرونده تخلف برای واحدهای عرضه کننده توزیع سیلندر گاز خانگی در این شهرستان تشکیل گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، اسدالله عباسی اظهار داشت: بازرسان این اداره در بازه زمانی دی و بهمن ماه سالجاری قریب به 120 مورد بازرسی از واحدهای توزیع و عرضه سیلندر گاز خانگی در شهرستان میناب بعمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده را بیش از پنج میلیارد و 544 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: پرونده های مذکور جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: پرونده های تشکیل شده شامل بند های تخلف از قبیل عرضه خارج از شبکه و گران فروشی بوده که توسط بازرسان کشف و پرونده تخلف برای این واحدها تشکیل گردیده است.

عباسی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در قیمت‌ها و نحوه توزیع سیلندر گاز مایع مراتب را را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به اداراه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان موارد را گزارش نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا گاز تعزیرات شماره تلفن معدن و تجارت تعزیرات شماره تلفن صنعت معدن و تجارت گاز برنا سیلندر گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند