Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تمام شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت قرمز و یا خطر جدی قرار دارند، بیان کرد: بر طرق آمارها همچنان ابتلای به کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بالا است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت منتهی به روز گذشته دو نفر به دلیل بیماری کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان فوت کردند، ابراز کرد: این امر نشان دهنده خطر جدی کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ۴۰ بیمار مبتلای به کرونا هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بستری هستند، بیان کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به روز گذشته ۳۸ مورد به تعداد بستری‌های این بیمارستان‌ها افزوده شد.

قدس با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات و مراکز و کانون‌های جمعیتی و واکسیناسیون مهمترین راهکارهای کاهش ابتلای بیماری کرونا است، گفت: متأسفانه تعداد افراد با حال وخیم در شهرستان‌های تابعه دانشگاه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت منتهی به روز گذشته بیش از ۳۲۰ تست ثبت کرونایی در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان ثبت شد، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که خطر ابتلای به کرونا و سویه جدید آن یعنی امیکرون همچنان بالا است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان از خانواده‌ها خواست نسبت به دوری از تجمع به خصوص واکسیناسیون کودکان خود نیز اقدام کنند.

کد خبر 5430452

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان ویروس کرونا سویه اومیکرون کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز بارش باران عکس استانها همدان گرگان واکسن کرونا شیراز دانشگاه علوم پزشکی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد