Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-شاگردان طلایی منش که در نیم فصل اول لیگ دسته یک کشور با ۱۱ تساوی رکورددار بود، پس از هفته‌ها توانست نیم فصل دوم این مسابقات را با برد شروع کنند.

نماینده همدان در مقابل تیم قعرنشین لیگ یک فوتبال کشور با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید تا با ۲۳ امتیاز همچنان تیم یازدهم جدول رده‌بندی این مسابقات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست این دیدار نیما اسکندرزاده مهاجم جدید تیم شهرداری که چند روز قبل با این تیم قرارداد رسمی خود را منعقد کرد، در دقیقه ۲۵ گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

با شروع نیمه دوم آرمین طلایی منش توانست در دقیقه ۴۶ گل دوم تیمش را وارد دروازه ماشین‌سازی کند و بازی در ادامه دقایق برای رسیدن به گل توسط ۲ تیم ادامه یافت.

در دقیقه ۹۰ مسابقه نیز امیر شهیم آقای گل نیم فصل اول لیگ یک از تیم ماشین‌سازی تبریز از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند، اما مانع از برتری شهرداری نشد.

در ترکیب تیم شهرداری همدان محمد صابری زاده، ساسان جعفری کیا، امیرحسین پورقاسمی، امیرمحمد نسایی، مهدی خلج، حسین کاظمی، آرمین طلایی منش، پیمان حشمتی، محمد عباس تبار، محمد بیرانوند و نیما اسکندرزاده به میدان رفتند.

همچنین در تیم ماشین‌سازی تبریز فردین عابدینی، حبیب گردانی، امیر شاهسواری، آرمان رحمانی، اکبر خداداده، محمدرسول گودرزی، علیرضا جعفرپور، متین پارسا، میثم نامور، مهدی کاشفی و امیر شهیم وارد زمین شدند.

فرزاد منصوری به همراه همین نوربخش و ساسان مصری این دیدار را قضاوت کردند.

انتهای پیام/ج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال لیگ نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: برداشت گندم از ۴۱ هزار هکتار از مزارع کازرون از فردا دهم  اردیبهشت آغاز می شود  و تا آخر خرداد.

حمید رشیدی با بیان اینکه  ۱۰ هزار هکتار از مزارع گندم این شهرستان آبی و مابقی دیم است افزود: پیش بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار تن گندم از این مزارع تولید شود.

وی بیان کرد: با توجه به خشکسالی، کاهش بارندگی و کاهش کیفیت و میزان آب‌های سطحی، نسبت به  پارسال،  ۵۰ درصد کاهش عملکرد داشته ایم.
رشیدی گفت: کریم، دهدشت، قابوس، کوهدشت، ساورز و ارقام آبی سیروان، برات، آران، تیرگان، طلایی و سارنگ از ارقام گندم کشت شده در این شهرستان است.
وی افزود: شرکت غله و تعاون روستایی کازرون به عنوان مباشر ، مسئولیت خرید تضمینی گندم را با قیمت مصوب پایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان با توجه به شرایط اُفت بر عهده دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: پنج مرکز خرید و سیلوی شهرستان کازرون آماده خرید گندم از کشاورزان است.
شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان