Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: به هیچ عنوان تفکر حذفی مدنظر هادی ساعی و من نیست، چرا که با همه دوستان دوست هستیم. - اخبار ورزشی -

مسعود لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص صدور حکم ریاست هادی ساعی اظهار داشت:  خدا را شکر حکم ریاست هادی ساعی توسط وزیر محترم ورزش و جوانان به ایشان تنفیذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با کمک جامعه تکواندو و اصحاب رسانه ادامه دهنده مسیری که سیدمحمد پولادگر و مجموعه ایشان هموار کردند، باشیم و تکواندو را با قدرت به جلو ببریم.

وی در خصوص انتصاب خود به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو عنوان کرد: سالیان سال در فدراسیون تکواندو و در پست‌های مختلف حضور داشتم. خزانه‌دار فدراسیون، عضو هیئت رئیسه، رئیس انجمن پاراتکواندو، سرپرست پاراتکواندو و دبیر هیئت تکواندو تهران بودم و با اعتماد هادی ساعی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب شدم.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که با تغییر و تحولات صورت گرفته اختلاف نظر و چند دستگی در این رشته از میان خواهد رفت، گفت: ساعی در مجمع انتخاباتی فدرسیون تکواندو به صراحت بحث همدلی را مطرح کرد و روز گذشته نیز در اولین صحبت خود عنوان کردند به هیچ عنوان قصد جا به جایی خاصی را ندارند. حتی به نیری، دبیر سابق فدراسیون پیشنهاد دادند در هر پستی که تمایل دارند یا می‌توانند با فدراسیون همکاری داشته باشند که این پیشنهاد مورد استقبال نیری قرار گرفت. به هیچ عنوان تفکر حذفی مدنظر هادی ساعی و من نیست، چرا که با همه دوستان دوست هستیم و واقعاً زحمات آنها برای تکواندو ارزشمند است و می‌تواند کمک حال ما باشد.

لشگری در خصوص اینکه رئیس فدراسیون تکواندو سرنوشت کادرفنی تیم‌های ملی را منوط به نظر کمیته فنی دانسته است و احتمال تغییر در اعضای کمیته فنی عنوان کرد: به هر حال تازه روزهای اول کاری ساعی است و اجازه بدهید در بحث فنی و کومیته فنی خودشان پاسخگو باشند و هنوز در این خصوص جلسه خاصی نداشتیم.

وی در خصوص برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی کیش و استقبال کشورها از این مسابقات گفت: ما تازه وارد گود شدیم، اما با زحمات پولادگر و نیری نسبت به دوره قبل استقبال بیشتری از مسابقات شده است. ما نیز با چند کشور مذاکره خواهیم داشت تا آنها نیز در مسابقات حضور داشته باشند.

ساعی: دوست نداشتم با ابهام و شبهه کارم را شروع کنم/ مهماندوست دعوت ما را پذیرفت


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو تکواندو ایران تکواندو سرپرست دبیری فدراسیون فدراسیون تکواندو هیچ عنوان هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • هادی محمدی: امید عالیشاه نباید آنطور می‌زد!
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم