Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:07:15 GMT

۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به سد عنبران اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۵۶۷۹

۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به سد عنبران اختصاص یافت

طیب امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه ادامه پروژه سد عنبران نیازمند ۴۵ میلیارد تومان بودجه است، اظهار کرد: ۹ میلیارد تومان اعتبار از محل تنش آبی برای ادامه عملیات اجرایی سد عنبران در نظر گرفته شده است.

وی تأمین آب شرب پایدار را حق مردم دانست افزود: باید پیگیری‌های لازم را داشته باشیم تا قول وزیر نیرو در ارتباط با اختصاص اعتبار به طرح آب رسانی «نمین _ عنبران» و سد عنبران تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی با اشاره به اینکه سد «سقزچی» نیازمند توسعه است گفت: فاز اول مطالعه سد «نیارق» به پایان رسیده و برای ادامه مطالعه سد «نیارق» و «ننه کران» نیازمند اختصاص بودجه هستیم.

وی گفت: در صورت عدم مهار تنش آبی، شاهد مهاجرت ساکنین روستاها خواهیم بود بنابراین باید طرح‌های آبخیزداری جدی گرفته شود تا منابع زیر زمینی تقویت شوند در غیر این صورت شاهد افزایش کانون ریزگردها در سطح شهرستان خواهیم بود.

این مسئول همچنین به مشکلات اهالی روستای علی بلاغی اشاره و افزود: در صورت اختصاص بودجه و مساعدت شرکت آب منطقه‌ای استان مشکل این روستا برطرف خواهد شد.

کد خبر 5430185

منبع: مهر

کلیدواژه: نمین منابع آبی سدسازی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز بارش باران عکس استانها همدان گرگان واکسن کرونا شیراز سد عنبران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بهره برداری فاز اول جاده مواصلاتی گوشکی به پل قرح نیازمند اعتبار است.

محمد یعقوب‌باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری فاز اول جاده مواصلاتی سه‌راهی گوشکی به پل قرح، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای این پروژه پیش‌بینی شود.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا از محور جاده مواصلاتی آلونی، ده صحرا، جوانمردی تردد می‌کنند، تعریض و بهسازی روکش آسفالت این محور نیازمند تأمین اعتبار است.

باقری تاکید کرد: روکش آسفالت و ترمیم محور سه‌راهی ارمند به بوگر، اجرای طرح‌های آبخیزداری، و گلخانه‌ها و افزایش تخصیص اعتبارات ورزشی به شهرستان خانمیرزا از اولویت مطالبات مردم این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ مدرسه تخریبی، بیمارستان محلی شهرستان خانمیرزا، ساماندهی سه‌راهی مرادان، اجرای طرح مسکن ملی شهرستان نیازمند توجه ویژه و تأمین اعتبار هستند.

کد خبر 750816

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ