Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:01:12 GMT

خط و نشان فرماندار برای یک خبرنگار!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۶۲۵۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نشست مطبوعاتی علی‌اکبر پورمحمدی، فرماندار رفسنجان با خبرنگاران در حالی باید به مکانی برای پاسخگویی به جریان رسانه‌ای تبدیل شود که با پاسخ عجیب فرماندار به یکی از خبرنگاران محلی همراه شد.

در این نشست خبرنگار در خصوص انتقال آب رودخانه این شهر به یکی از پروژه‌های بخش خصوصی سوال می‌کند و فرماندار نیز اینگونه پاسخ خبرنگار را می‌دهد: «حواست جمع باشد، یک بار دیگر تکرار کنید در دهانت می زنم»

این فیلم حواشی بسیاری به همراه داشته و جامعه خبری کشور و استان کرمان نسبت به این نوع برخورد فرماندار رفسنجان ابراز تأسف کرده‌اند و خواستار پیگیری مراجعه ذی صلاح شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اخبار داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز شب گذشته در توئیتی نسبت به این فیلم عکس العمل نشان داد و نوشت؛ «دهان خبرنگار می‌زنید؟ قرار بود مردم ولی‌نعمت مسئولان باشند»

بیانیه خانه مطبوعات در خصوص نشست مطبوعاتی رفسنجان

خانه مطبوعات کرمان نیز در این خصوص واکنش نشان داد و اطلاعیه‌ای صادر کرد که به این شرح است؛ از ظهر روز دوشنبه دوم اسفند که اولین گزارش درباره پاسخ «خارج از عرف» سرپرست فرمانداری رفسنجان در قبال سوال یکی از خبرنگارانِ عضو دریافت شد پیگیری موضوع در دستور کار این خانه قرار گرفت.

بر همین مبنا مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان حسب وظیفه ذاتی خانه در دفاع از آزادی بیان و دفاع از حقوق خبرنگاران، مذاکراتی را با استاندار محترم، سرپرست محترم معاونت سیاسی، امنیتی استانداری و مدیرکل روابط عمومی استانداری انجام داد و ضمن ابراز تأسف از «رفتار ناشایست» سرپرست فرمانداری، خواستار اقدامات لازم و ضروری در مواجهه با این موضوع شد.

خانه مطبوعات استان کرمان ضمن غیرقابل توجیه دانستن رفتار سرپرست فرمانداری رفسنجان، پیگیری‌های خود را تا رسیدن به نتیجه قابل قبول ادامه خواهد داد.

کد خبر 5430544

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رفسنجان خبرنگار رفسنجان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز عکس استانها بارش باران همدان گرگان واکسن کرونا شیراز خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز نهم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد