Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:14:26 GMT

آخرین مهلت معرفی ۲ استقلالی برای خدمت سربازی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۶۳۶۱

آخرین مهلت معرفی ۲ استقلالی برای خدمت سربازی

امروز آخرین فرصتی است که دو بازیکن استقلال برای معرفی خود برای انجام خدمت سربازی دارند در غیر اینصورت مشمول غایب شده و دیگر حق بازی نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، وضعیت سربازی دو بازیکن تیم استقلال، سیاوش یزدانی و حسین مرادمند از جمله موضوع‌های پر بحث این روزهای ورزش کشور است.

 این دو بازیکن که یکی به سن ۲۸ سالگی و دیگری به سن ۳۰ سالگی رسیده طبق قانون باید خود را برای خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند چرا که از فرصت قانونی داشته شده به عنوان عضویت در لیگ برتر و تیم ملی استفاده کرده و سربازی خود را تا این زمان به تعویق انداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اگرچه باشگاه استقلال در روزهای اخیر تلاش کرده است تا با استفاده از قوانین و مقررات موجود و به نام سرباز قهرمان فرصت بیشتری برای بهره‌برداری از این دو بازیکن در تیم استقلال داشته باشد و براین اساس نامه نگاری‌های در این زمینه انجام داده است.

 پیگیری صورت گرفته از مسئولان حاکی از آن بود که این دو بازیکن دیگر هیچ فرصتی برای بازی در باشگاه استقلال نداشته و باید خود را برای خدمت وظیفه معرفی کنند.

 سیاوش یزدانی و حسین مرادمند فقط تا امروز مهلت دارند که خود را برای انجام خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند در غیر این صورت مشمول غایب تلقی شده و اجازه بازی در هیچ تیمی را نخواهند داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت محمد حسین مرادمند سیاوش یزدانی استقلال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود