Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مشکل میرشاد ماجدی برای حضور در فدراسیون فوتبال حل شده و با سازمان بازرسی در این باره جلسه ای داشتیم

احسان اصولی درباره مشکل حضور میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، احسان اصولی امروز سه شنبه در مورد آخرین اتفاقات فدراسیون فوتبال به برنامه انتهای الوند گفت:

هیات رئیسه از اختیار خود برای عزل موقت عزیزی خادم استفاده کرد و در مجمع که اردیبهشت است این تصمیم هیات مدیره را رد یا قبول کند که البته فضای مجمع، تایید هیات رئیسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

در ۱۱ ماه اخیر به آقای عزیزی خادم بارها به وی مسائل را گوشزد کردیم و موارد زیاد است. یکی از ابزار شفافیت مالی در فدراسیون به عنوان یک مجموعه گسترده است.

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال توضیح داد:

اولین جلسه هیات رئیسه بود که از وی خواستیم روی بودجه تمرکز کند. سال مالی فدراسیون تا ۳۱ تیر است و خواستیم این بودجه به هیات رئیسه بیاید و به مجمع برود و وی مکلف بود سر سه ماه این مجمع را برگزار کند اما وی اینکار را انجام نداد.

اصولی یادآور شد:

ما می خواستیم بودجه به تصویب برسد تا فعالیت ها و پیش بینی های فدراسیون در چارچوب این بودجه باشد و معیار مشخصی وجود داشته باشد اما اتفاقی رخ نداد.

او گفت:

هیات رئیسه براساس اساسنامه، بالاترین رکن اجرایی فدراسیون است و مسئولیت همه مسائل در فدراسیون متوجه هیات رئیسه و رئیس فدراسیون است اما تصمیمات و دریافت ها و پرداخت هایی انجام می شد که ما از آن بی اطلاع بودیم.

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

می گفتند فدراسیونی را تحویل گرفتیم که چای خشک نداشت و آنرا ثروتمند کردیم اما وقتی ما حساب ها را چک کردیم دیدیم در یک حساب ۱۶۰ هزار تومان، در یک حساب ۳ میلیون بود. یکی از دلایلی که هیات رئیسه به این جمع بندی رسید این بود که صداقت و شفافیت در گفتار و عمل دیده نمی شد.

اصولی تاکید کرد:

اساسا نباید در هیچ چیزی دچار افراط شد عزیزی خادم تلاش خود را کرد اما مسیری که رفت اشتباه بود. برخی دوستان خیلی احساسی برخورد می کنند و طبیعی است یک مدیر می آید و یک مدیر می رود و این اتفاق کاملا سازمانی است.

او عنوان کرد:

یکی از موضوعاتی که در هیات رئیسه اعتراض داشتیم این بود که فدراسیون جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید بیشترین تعامل را با ظرفیت های داخلی داشته باشیم. متاسفانه کسی که منصوب فدراسیون بود در یک برنامه با چه الفاظی با نمایندگان مجلس برخورد کرد.

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:

اخیرا جلسه ای با نمایندگان مجلس داشتیم و فضای همراهی و کمک از سوی مجلس و دولت ایجاد شد و شب گذشته به این نتیجه رسیدیم که حساب خالی فدراسیون پر شود و بخشی از هزینه ها برای اعزام به کره پوشش داده شود و این مساعدت به اعضای هیات رئیسه نیست و کمک به فوتبال ملی است.

اصولی توضیح داد:

اساسنامه ما باید تا ۱۰ اسفند ارائه شود و باید با فیفا مذاکره کنیم تا زمان بیشتری بگیریم و ساختارهای حقوقی کشور را برای فیفا توضیح دهیم. برخی دوستان حرف هایی را می زدند که می ماندیم؛ نمی دانم چرا نزدیک شدن به دولت و حاکمیت را اینگونه می دانند. خطر تعلیق داشت جدی می شد اما این موضوع را حل می کنیم. شیخ سلمان با اقای ماجدی تماس گرفت و تصمیم ما را تایید کرد. ما باید با ای اف سی ارتباط بگیریم و متاسفانه این ارتباط مخدوش شده بود.

او افزود:

قالب فعالیت میرشاد ماجدی براساس تشکلات اداری دولتی است و حضور وی در فدراسیون مشکلی ندارد و با سازمان بازرسی نیز جلسه ای در این باره داشتیم. دیروز شنیدم که خورشیدی استعفا داده و مکتوب چیزی را ندیدم. امروز و فردا در این باره تصمیم میگیریم.

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

قرار بود فدراسیون چابکسازی شود اما نزدیک به ۷۰ درصد افزایش نفرات داشتیم و بخشی از این خانم ها و آقایانی که در دوره عزیزی خادم اضافه شدند خودشان رفتند و ما دقیقا نمی دانستیم کارشان چیست.

اصولی گفت:

متاسفانه یکی از ایرادات بزرگ که بارها به عزیزی خادم تذکر دادیم مربیان تیم ملی بود. مهدوی کیا، شمسایی، صانعی، خانم سلیمانی مشکل قراردادی نداشتند و این مسیر روالی دارد. این مربیان کار خود را آغاز کردند اما قرارداد نداشتند. با مهدی مهدوی کیا صحبت کردیم و ایشان درخواست کرده قرارداد را ببیند و نظر نهایی خود را اعلام کند. تصمیم نهایی با مهدی مهدوی کیا است.

او درباره ماندن اسکوچیچ در تیم ملی نیز افزود:

تیمی که نتایج درخشان گرفته مورد حمایت هیات رئیسه و فدراسیون است و امیدوارم دو بازی پیش رو را هم ببریم.

اخبار داغ 

عیسی آل کثیر همچنان زیر بار جراحی نمی رود سازنده ایرانی دیوار آفساید: در فدراسیون فوتبال به من گفتند دانش بومی معنی ندارد اوبامیانگ: به دمبله گفتم باید اینجا بمانی؛ تایرون مینگز سرسخت‌ترین مدافعی است که دیده‌ام حضور نیمار در افتتاحیه فیلم بتمن / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، به نظر می رسد اپل آی دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

کد خبر 6090686

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند