Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:42:01 GMT

روشنایی معابر کلانشهر اهواز بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۷۳۴۰

روشنایی معابر کلانشهر اهواز بهسازی شد

عبدالحمید عباس شیاری سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده و همزمان با اجرای طرحهای افزایش تاب آوری شبکه برق، عملیات اورهال شبکه روشنایی معابر اهواز به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و افزایش ضریب امنیت عمومی در دستور کار قرار دارد. 
وی افزود: روشنایی معابر علاوه برکمک به زیباسازی محیطی به افزایش ضریب امنیت عمومی و تردد آسان و امن کمک می کند و زمینه افزایش رضایت مردم و تحقق حقوق شهروندی را فراهم می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل برق اهواز با اشاره به اجرای عملیات ساماندهی، اصلاح ، تعمیر و توسعه شبکه روشنایی کلانشهر اهواز گفت:از ابتدای بهمن ۱۴۰۰ تعداد ۲هزارو ۱۰۰ دستگاه چراغ لاک پشتی روشنائی معابر در این کلانشهر نصب و تعمیر شد.

وی گفت: اورهال شبکه روشنایی معابر در سطح وسیعی از شهر اهواز آغاز شده و این طرح تاکنون در مناطق گلستان، ملاشیه، عین ۲، کیانشهر خیابان الحدید،کیان آباد بلوار اصلی، مسیر پادگان ولیعصر، کوی ملت ، بلوار نواب صفوی، فاز ۲پاداد بلوار هجرت، بوستان، کوی سادات و سیاحی، جاده خرمشهر، بلوار صدف و منطقه آخر آسفالت اهواز اجرا شده است.
عباس شیاری اظهار داشت: تامین برق مطمئن و ایجاد شبکه روشنایی معابر در شهر اهواز با  ۱۸۵ کیلومتر مربع مساحت و شرایط آب و هوایی خاص کار بسیار بزرگی است که با تلاش مجموعه شرکت توزیع نیروی برق همچنان ادامه دارد.

در کلانشهر اهواز بیش از ۱۶۰هزار دستگاه چراغ روشنائی نصب شده است.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر افتتاح طرح شركت‌ توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر افتتاح طرح شركت توزيع نيروی برق اهواز مناسب سازی معابر افتتاح طرح شركت توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق روشنایی معابر شبکه روشنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر