Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت توجه به پیوست های اجتماعی و فرهنگی همتراز با ساخت مسکن در نقاط مختلف و شهرک های استان تاکید کرد.

محمدرضا حسین نژاد در جلسه شورای مسکن خراسان شمالی که سه شنبه سوم اسفند ماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هنگامی که شهرک جدیدی برای مردم ساخته می شود باید به موازات آن به فکر سایر خدمات هم انجام شود تا ساکنین پس از استقرار با مشکل مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای مثال به مشکلات شهرک گلستان در مرکز استان اشاره کرد و گفت: در شهرک گلستان شاهد هستیم که هنوز مشکلاتی نظیر نبود داروخانه، کمبود مسجد و... که مردم به آن ها نیاز دارند، وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه وجود این مشکلات سبب نارضایتی مردم و ایجاد زحمت برای آن ها می شود، تاکید کرد: باید از تجربه مسکن مهر استفاده کنیم تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد و مردم به موازات اینکه در منازل خود ساکن می شوند، امکان استفاده از سایر امکانات را نیز داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: عدم توجه به این مسئله موجب بروز مشکلات مختلف از جمله گسترش حاشیه نشینی، ساخت و سازهای شبانه غیر اصولی و ناایمن خواهد شد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه همراه با ساخت مسکن، باید زیرساخت های لازم و نیازهای روز جامعه در این نقاط ایجاد شود، افزود: به موازات رشد مسکن باید نیازهای وابسته نیز توسعه یابد و همچنین باید قانون نظام مهندسی فصل الخطاب در این ساخت و سازها باشد.

وی ادامه داد: نیازهای افراد در یک محیط به مقیاس های محلی، منطقه ای و شهری تقسیم می شود که نیازهای محلی و منطقه ای باید براساس اولویت های ساکنین در همان محله و منطقه پیگیری و رفع شود.

استاندار خراسان شمالی همچنین در خصوص مصوبات جلسه اظهار کرد: تمام مصوبات جلسه از جمله تبدیل بخشی از مسکن های مهر ناتمام به پروژه های نهضت ملی مسکن مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی اجتماعی پیوست های فرهنگی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد