Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@05:06:15 GMT

مادامون را چقدر می‌شناسید؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۷۸۷۲

مادامون را چقدر می‌شناسید؟

چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید ما اطلاعات بیشتری را درباره برند مادامون و همچنین فروشگاه و مجله اینترنتی مادامون در اختیار شما قرار خواهیم داد.

به گزارش برنا، اگر در حوزه‌های مختلف سلامتی، آرایشی و بهداشتی علاقه‌مند به خواندن مطالب مفید در هر حوزه‌ای هستید، پس حتما اغلب مجلات اینترنتی را می‌شناسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادامون مگ یکی از مجله‌های اینترنتی است و با آن که به تازگی کار خود را در این زمینه آغاز کرده اما یک منبع بسیار خوب برای کسب اطلاعات در خصوص بهداشت و سلامت برای کاربران به شمار می‌آید. حال اگر به دنبال یک مجله پرمحتوا با کلی مطالب مفید هستید و دوست دارید در کنار آن امکان خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و .. را هم داشته باشید، فروشگاه اینترنتی مادامون همان است که به دنبالش هستید. چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید ما اطلاعات بیشتری را درباره برند مادامون و همچنین فروشگاه و مجله اینترنتی مادامون در اختیار شما قرار خواهیم داد.

درباره برند مادامون

مجموعه مادامون فعالیت خود را به تازگی و با شعار "تا مادامی که روی ماهت می‌درخشد، در کنارت هستیم"، در زمینه ارائه اطلاعات مختلف در زمینه بهداشت و سلامتی و ... در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار داده است. ضمن آن که مادامون تلاش کرده علاوه بر ارائه مقالات مفید در زمینه سلامت پوست و مو و کمک به سلامتی کاربران، در بخش فروشگاه اینترنتی مادامون نیز محصولات متنوعی که از کیفیت بالایی برخوردارند را جهت خرید در اختیار آن‌ها قرار دهد.

در مجله اینترنتی مادامون چه مطالبی را می‌خوانیم؟

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم تمامی هدف مادامون بر اطلاع رسانی به کاربران از طریق محتواهای مفید در زمینه‌های مختلف بهداشت و سلامت است و بیشتر این مقالات حول محور مراقبت‌های پوست و مو و به طورکل سلامتی بدن تهیه و ارائه شده است. اما تمامی تلاش مادامون در این حوزه تنها به یک مورد خلاصه نمی‌شود. ما در این قسمت سعی داریم درباره هر یک از دسته‌بندی‌های مطالب در مجله مادامون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

آرایشی و زیبایی: در این بخش از مجله اینترنتی مادامون، محتواها بیشتر در خصوص چیستی بسیاری از مواد و لازم آرایشی بوده و خوانندگان می‌توانند در این قسمت با موارد استفاده هریک از آن‌ها آشنا شده و اگر قصد خرید لوازم آرایشی خاصی را دارند راهنمای خرید آن را بخوانند تا بتوانند محصول با کیفیتی که مناسب با ساختار و نوع پوست‌شان است، خریداری نمایند.

پوست: در بخش دیگری از مادامون مگ مقالات و محتواهایی که به شما کمک می‌کند تا پوستی زیباتر داشته باشید درج شده است. به عنوان مثال چنانچه دچار جوش و یا آکنه صورت هستید می‌توانید در مقالات این مجله چاره درمان آن را یافته و با تغییر سبک زندگی خود در مصرف مواد غذایی پوستی شاداب‌تر برای خود به ارمغان آورید. 

مو: بخش دیگری از مادامون مگ به درج مقالاتی در زمینه مو اختصاص داده شده است. در این بخش شما می‌توانید مقالاتی از قبیل دلایل ریزش مو، چگونگی برطرف کردن ریزش مو، شوره و خشکی موها و همچنین روش‌های تقویت مو را بخوانید.

روابط سالم: شاید بتوان یکی از بهترین بخش‌های مجله اینترنتی مادامون را قسمت روابط سالم به شمار آورد. زیرا این روزها بسیاری از ما وارد رابطه‌ای می‌شویم اما چگونگی برقراری ارتباط سالم و صحیح را نمی‌دانیم و با جزئیات آن آشنا نیستیم. همچنین گاهی اوقات بسیاری از بانوان و آقایان جوان با روش‌های استفاده از برخی وسایل بهداشتی آشنایی ندارند و نمی‌دانند متناسب با نیازشان بهتر است از چه محصولات و برندهایی استفاده نمایند. با جستجویی در بخش روابط سالم مجله مادامون مطالب مفیدی در این زمینه را خواهید خواند.

آموزش‌ها: برای همه ما پیش آمده که بسیاری از لوازم و محصولات را بر اساس نوع کاربردشان خریداری می‌کنیم اما از روش و یا زمان استفاده از این محصولات اطلاعات چندانی نداریم. محتواهای مفید مجله مادامون به ما کمک می‌کند با روش به کارگیری هر یک از این مواد و لوازم به خوبی آشنا شویم.

سایر مقالات: برای مادامون مگ بخش دیگری در نظر گرفته شده است که به مطالبی می‌پردازد که خارج از دسته‌های قبلی هستند. یعنی مطالب متفرقه‌ای که در زمان‌های خاصی نیاز به اطلاع از آن‌ها وجود دارد در این بخش قرار می‌گیرند. به عنان مثال اگر می‌خواهید بدانید درخصوص سلامتی هر چه بیشتر و مراقبت‌های بهداشتی در زمان کرونا چه تمهیداتی را در نظر بگیرید این بخش می‌تواند مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار دهد.

در فروشگاه اینترنتی مادامون چه می‌گذرد؟

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم فعالیت مادامون تنها به بخش مادامون مگ خلاصه نمی‌شود بلکه با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین مادامون این مجموعه سعی کرده خواست و نیاز مشتریان خود را در تهیه بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی و .. برآورده نماید. در ادامه به دسته‌بندی‌های متنوع فروشگاه اشاره خواهیم کرد.

محصولات آرایشی: در این بخش خانم‌ها می‌توانند انواع لوازم آرایشی از برندهای معروف را یافته و با بررسی و مقایسه خرید خود را انجام دهند.

بهداشتی: اگر به دنبال خرید محصولات بهداشتی از قبیل مواد ضدعفونی کننده، محصولات مرتبط با بهداشت دهان و دندان و همچنین ماسک و انواع شوینده و ... هستید این بخش از فروشگاه اینترنتی مادامون می‌تواند نیاز شما را برآورده نماید.

مراقبتی: این دسته از محصولات شامل کرم‌ها، لوسیون‌ها و لوازم شخصی و مراقبتی از قبیل کاندوم و .. می‌شود. در این بخش از فروشگاه محصولاتی در نظر گرفته شده که هم مناسب بانوان و هم آقایان می‌شود و می‌تواند به شما کمک نماید تا همیشه پوستی سرحال و شاداب داشته باشید.

خوشبوکننده‌ها: اگر به دنبال خرید انواع عطر و ادکلن از برندهای معروف دنیا و یا خوشبوکننده‌های بدن هستید و علاقه‌مندید در همه جا شما را با بوی خوش عطرتان بشناسند، حتما سری به این بخش در فروشگاه مادامون بزنید.

لوازم جانبی: در بخش لوازم جانبی فروشگاه مادامون انواع سشوار، اتو مو و همچنین اکسسوری‌های جذاب برای خرید مشتریان ارائه شده و نیاز به خرید حضوری و جستجوهای بیشتر در سطح شهر را منتفی کرده است.

کودک و مادر: چنانچه به زودی صاحب فرزندی می‌شوید و یا نوزادی دارید، در بخش کودک و مادر فروشگاه اینترنتی مادامون می‌توانید آن چه که برای این دوران جهت مراقبت و نگهداری از کودک دلبندتان نیاز دارید را یافته و خرید خود را بدون نیاز به گشتن در سطح شهر و با چند کلیک و به آسانی انجام دهید.

محصولات مرتبط با آقایان: برند مادامون آقایان را فراموش نکرده است و علاوه بر بخش بهداشتی و مراقبتی که آقایان می‌توانند برخی از محصولات مورد نظرشان را بیابند، در این بخش نیز محصولات و لوازم مورد نیاز آقایان در دسترس آن‌ها قرار گرفته است.  

مادامون

خرید انواع محصولات بخصوص لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن و .. زمانی لذت‌بخش است که با آگاهی و شناخت انجام شود. بنابراین زمانی که قصد خرید محصولی را دارید و پیشتر استفاده از این محصول را تجربه نکرده‌اید و نمی‌دانید برای شما مفید هست یا خیر بهتر است ابتدا اطلاعات لازم را در مورد نوع برند و همچنین کیفیت آن به دست آورده و سپس خرید خود را انجام دهید. با توجه به آن چه تا این جا درباره مطالب مادامون مگ به آدرس الکترونیکی https://madamoon.com/mag/ و همچنین فروشگاه اینترنتی مادامون به آدرس https://madamoon.com/ ذکر کردیم متوجه شده‌اید که مادامون در تلاش است آن چه کاربران نیاز دارند را با اطلاعات کامل و به صورت یک جا در اختیارشان قرار دهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر تاکنون سری به مجله و فروشگاه مادامون نزده‌اید، همین حالا روی دو لینک بالا کلیک کرده و لذت یک خرید آسان و جذاب را تجربه نمایید.

منبع : https://madamoon.com/mag/

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرایشی و بهداشتی لوازم آرایشی مطالب مفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)

دریافت 59 MB

نفت واژه‌ای موجز با داستانی پرایجاز، قهرمانانی شاخص و تاریخی بسیار شنیدنی‌ است… 

نفت در قاب خاطرات مردم این سرزمین هم غرورآفرین، هم پرجذبه، هم پررمزوراز، هم نمود نعمت، هم محل آرامش و هم محل پرسش است…

صنعتی که هرگاه توسعه یافته و با دانش روز همگام شده و رشد کرده، موجبات ترقی در مناظر دیگر صنعت و توسعه کشور را فراهم آورده است. 

اکنون نیز این قدیمی‌ترین صنعت ایران‌زمین، بخش مهمی از تاریخ روبه‌رشد صنعت و فناوری را شکل می‌دهد. آنچه در صنعت نفت در حال وقوع است می‌تواند درخشان‌ترین فصل آن باشد و این مهم بسته به توان و خواست همه‌ کسانی است که چراغ‌های روشن این صنعت را فراراه پیشرفت و توسعه‌ پایدار این بوم می‌شناسند.

شرح و بسط توانمندی‌ها، کارایی‌ها و کارگشایی‌های این منبع عظیم و تأثیرگذار انرژی در سراسر جهان بر کسی پوشیده نیست و در توصیف اهمیت برخورداری از منابع عظیم نفت و گاز همین نکته بس که ممالک صاحب منابع طبیعی در جهان، همواره در تمام عرصه‌های مهم بین‌المللی تأثیرگذار و نقش‌آفرین بوده‌اند. 

تلاش و مطالعه، پژوهش و علم‌آفرینی و فعالیت مجدانه در این عرصه، بی‌تردید راه‌حلی دقیق و مستند برای رسیدن به اهداف کلان توسعه‌ای و ملی‌مان خواهد بود. 

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم