Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -جلسه  هماهنگی قوانین جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۲ به صورت آنلاین در حالی صبح امروز با حضور مسئولان برگزاری این مسابقات و نمایندگان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد که عربستان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان میزبان مسابقات منطقه غرب آسیا انتخاب شد.  

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قرار است در ۵ گروه به صورت متمرکز در عربستان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 باشگاه  سپاهان پیش از این در زمان مقرر با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درخواست میزبانی این رقابت‌ها در ایران به صورت میزبانی ۲ گروه در اصفهان، ۲ گروه در خوزستان و یک گروه در مشهد مقدس با محوریت فدراسیون را جهت پیگیری از AFC داده بود که این امر محقق نشد.

بیشتر بخوانید

نویدکیا: باشگاه سپاهان درخواست میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را داده است

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا