Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: افتتاح کلینیک فوق‌تخصصی سلامت مادر و کودک، نویدی برای مردم اصفهان است و کودکان می‌توانند از ویزیت پزشکان متخصص و فوق‌تخصص غدد، روماتولوژی و ایمونولوژی و آلرژی اطفال و فلوشیپ اعصاب کودکان بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اعتصام‌پور در آئین افتتاح کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سلامت مادر و کودک بیمارستان شریعتی، اظهار کرد: کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سلامت مادر و کودک بیمارستان شریعتی اصفهان فعالیت خود را شروع کرد که پس از تعمیرات و بازسازی برای کودکان مناسب‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کودکان می‌توانند از طریق سیستم پخش مداربسته از فیلم‌های متناسب با سن خودشان استفاده کنند و از امکاناتی چون وسایل نقاشی بهره ببرند. همچنین از طریق سیستم پخش مدار بسته در این کلینیک می‌توانند از تماشای فیلم‌های متناسب با سن خود برخوردار شوند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: این کلینیک دارای دو اتاق جهت معاینه با امکانات لازم است که توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص غدد، روماتولوژی و ایمونولوژی و آلرژی اطفال و فلوشیپ اعصاب کودکان ویزیت انجام می‌شود؛ همچنین سالنی جهت فعالیت‌های کودکان با امکانات ویژه بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 557261

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان متخصص اطفال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی یک جوان حدود ۱۸ تا ۲۰ ساله در کانال آب محدوده امامزاده ردان ساعت ۱۱:۲۱ امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه امداد و نجات و غواصی به محل حادثه افزود: مأموران اعزامی در حال جست‌وجو در فاصله بین دو دریچه آب‌بند بودند که فاصله این دو دریچه حدود دو کیلومتر است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از جست‌وجو در محدوده مذکور و با وجود زیاد بودن جریان آب، فرد غرق شده از آب خارج شد، اما علائم حیاتی نداشت.

شریعتی اضافه کرد: فرد در بیهوشی کامل بود و به‌رغم تلاش کارشناسان اورژانس برای احیا، جان خود را از دست داد.

کد خبر 749068

دیگر خبرها

  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است