Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سایت شهید خرم شکوه با هدف ساماندهی ۲۹۵ واحد صنفی نمایشگاه‌های خودروهای سنگین در حال احداث است.

مسعود زارعی سه‌شنبه سوم اسفند در بازدید از سایت ۶۴ هکتاری شهید خرم شکوه با تاکید بر اهمیت فضاهای همگانی شهری، هدایت نمایشگاه‌های خودرو به بیرون از هسته مرکزی شهر را مطالبه شهروندان عنوان کرد و افزود: این صنف بیش از سایر مشاغل مزاحم سبب ایجاد ترافیک و آشفتگی فضا و سیمای شهری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به هدف سایت خرمشکوه که به منظور ساماندهی فروشندگان ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و لوازم یدکی در حال احداث است، بیان کرد: این سایت در ۱۹ کیلومتری شهر شیراز (پل فسا) در حال احداث است که در حال حاضر دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و تلاش شده تا با بهره برداری سریع تر از آن بتوانیم در راستای ارائه خدمات بهتر در زمینه خریدوفروش خودروهای سنگین حمل و نقل بار به مردم و دسترسی هرچه بیشتر و راحت‌تر به این نمایشگاه متمرکز شویم. 

زارعی ایجاد شهرک نمایشگاهی را با توجه به تعداد زیاد نمایشگاه‌های اتومبیل یکی از نیازهای شهر دانست و عنوان کرد: سایت ساماندهی نمایشگاه‌های خودرو، راهکاری مناسب برای رفع معضلات شهری، کاهش ترافیک و در نتیجه کاهش آلاینده‌های صوتی و سد معبر و همچنین موثر در زیباسازی فضای شهری است.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این بازدید با توجه به آماده سازی سایت ۶۴ هکتاری ساماندهی نمایشگاه داران خودروهای سنگین، پیگیری موضوع خرید قیر و تهیه آسفالت و انجام تعهدات مسئولین مالی و سازمان عمران مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهر شیراز مسعود زارعی خودروهای سنگین استانی اقتصادی سایت نمایشگاهی حال احداث خودروهای سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

فرزانه کلاهدوزان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت، چراکه شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مشارکت‌کنندگان محصولات با کیفیتی را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه اطلاع از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و تبدیل آن‌ها به محصولات دانش‌بنیان بسیار حائز اهمیت است، افزود: برخلاف بعضی نمایشگاه‌ها که تمام وسایل آن‌ها وارداتی است، در این نمایشگاه مهندسی معکوس رخ داده است و واردات نیز به محصولات دانش‌بنیان تبدیل می‌شود.

کلاهدوزان تاکید کرد: تولیدات باید در کشور انجام شود تا بتواند مفید باشد، به‌ویژه اینکه تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌، توان و ظرفیت‌هایی که در این نمایشگاه دیده می‌شود، مدیریت شهری نیز می‌تواند به اجرای این طرح‌ها اعتماد کند؛ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل، دانش بنیان‌ها نسبت به سال گذشته پر قدرت‌تر ظاهر شدند، همچنین تجربه‌های آن‌ها در زمینه پروتوتایپ به ساخت انبوه رسیده بود که اگر به قرارداد منتهی شود، نتیجه مطلوبی خواهد داشت‌.

کد خبر 750312

دیگر خبرها

  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند
  • سند سومین حرم اهل بیت (ع) رونمایی می‌شود
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو