Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ و تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت دلار  در بازار آزاد صعوی بود. در حالی که تا نزدیک ظهر هر دلار در محدوده قیمتی نزدیک ۲۶ هزار تومان  معامله می شد تا ساعت تنظیم این خبر قیمت آن از مرز ۲۶ هزار تومان عبور کرد و در قیمت های بالاتر از آن معامله شد. 

تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت فروش هر دلار در بازار آزاد ۲۶ هزار و ۱۲۰ تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی سایت ها و کانال های تلگرامی نوسان قیمت دلار را تا ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان نیز اعلام کرده اند که افزایش چشمگیری نسبت به روز گذشته داشته است. قیمت دلار  در این ساعت به صورت لحظه ای در حال نوسان بالا و پایین در کانال ۲۶ هزار تومان  است. 

همچنین قیمت دلار در صرافی های بانکی نیز امروز افزایشی بود. 

قیمت خرید و فروش دلار نیز تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۴ هزار و  ۳۸۵ تومان و ۲۴ هزار و ۶۳۰ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۳۶۲ تومان افزایش داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۶۶ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۳۴۸ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۴۹ تومان افزایش یافت.

 امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۴ هزار و ۲۶۶ تومان و ۲۴ هزار و ۵۱۰ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۸۵۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۹ هزار و ۱۴۳ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار افزایش و قیمت یورو کاهش یافت.

قیمت دلار تا کجا کاهش می‌یابد؟ | پیش بینی قیمت دلار بعد از توافق احتمالی شایعه در بازار ارز | فروشندگان دلار روانه بازار می شوند؟

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۶۴۳ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و  ۸۱ تومان اعلام شد.

کد خبر 659078 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی نرخ دلار در صرافي ملي یورو دلار آمريكا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارز بازار داخلی نرخ دلار در صرافي ملي یورو دلار آمريكا تومان اعلام شد ۲۶ هزار تومان قیمت فروش آن قیمت دلار قیمت خرید ۲۸ هزار ۲۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899492

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان