Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در حالی‌که ۲۰ روز از اجرای مرحله قبلی پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو (چهاردهمین طرح) در ۱۲ بهمن ماه سال جاری برای تنها تارا اتوماتیک برگزار شد، اکنون این هفته این خودروساز ثبت‌نام برای پیش‌فروش هشت محصول با موعد تحویل حداکثر یکساله و قیمت زمان تحویل خودرو را به مرحله اجرا در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متقاضیان می‌توانند از امروز سوم بهمن تا پایان روز پنجشنبه هفتم بهمن با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir، نسبت به ثبت تقاضای خود برای هشت محصول این شرکت شامل دناپلاس توربوشارژر در دو مدل دستی و اتوماتیک، تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، راناپلاس در دو مدل معمولی و سقف شیشه‌ای، سورن‌پلاس و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای اقدام کنند.

موعد تحویل این خودرو، دی تا اسفند ۱۴۰۱، بسته به نوع خودروها و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، در نظر گرفته شده است.  

طبق روال سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی شنبه هفته آینده (هفتم بهمن ماه) در حضور نهادهای نظارتی برگزار و از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

مشتریان منتخب این طرح ظرف مدت سه روز فرصت دارند تا مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات  واریز کنند. بدیهی است که عدم واریز مبلغ علی‌الحساب در مدت تعیین شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

در این مرحله از پیش‌فروش یکساله گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز، شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.

همچنین امکان صلح و نقل‌وانتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه در طرح‌های پیشین فروش خودروسازان نشده‌اند نیز وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

کد خبر 658961 برچسب‌ها خودرو - قیمت بازار خودرو گروه خودروسازی ایران خودرو پیش فروش خودرو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت بازار خودرو گروه خودروسازی ایران خودرو پیش فروش خودرو ایران خودرو پیش فروش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا

با توجه به همزمانی اجلاس ایران و آفریقا و برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024، تهران از پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 میزبان تعداد زیادی از مقامات اقتصادی خصوصی و دولتی 35 کشور آفریقایی است. اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در شرایطی آغاز می‌شود که به دعوت دولت جمهوری اسلامی ایران، مقامات پرشماری از 35 کشور آفریقایی به ایران آمده‌اند و قرار است در 12 زمینه مختلف از جمله صنعت، معدن، نفت و گاز و پتروشیمی، برق و انرژی، گردشگری، بانک، عمران و شهرسازی، فناوری اطلاعات و... مبادلات بین طرفین تسهیل شود.

نمایندگی مدیران خودرو 777، به دنبال همکاری بین‌المللی

با توجه به زمینه‌های متنوع در راستای همکاری تجاری بین ایران و 35 کشور آفریقایی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و صادرات و واردات، نمایندگی مدیران خودرو 777 نیز فرصت را مغتنم شمرده و در نمایشگاه جنبی این اجلاس واقع در سازمان مدیریت صنعتی حضور می‌یابد. از جمعه هفتم تا دهم اردیبهشت در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی، غرفه مدیران خودرو 777 پذیرای گروه‌های تجاری و مقامات آفریقایی و همچنین نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی کشوری خواهد بود که تمایل به آشنایی بیشتر با صنعت و تجارت خودرو در ایران دارند.

غرفه مدیران خودرو 777 در این رویداد، یکی از بهترین و جدیدترین محصولات خود یعنی اکستریم VX را به نمایش گذاشته و کارشناسان فروش و طرح جایگزینی خودرو از این نمایندگی نیز آماده پاسخگویی به مهمانان این برنامه خواهند بود. مدیران خودرو به عنوان ویترین جذاب صنعت ساخت و مونتاژ خودرو در ایران، قطعا یکی از جذاب‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه خواهد بود و برای نخستین بار است که یک نماینده از صنعت خودرو در این نمایشگاه حاضر می‌شود.

نمایندگی مدیران خودرو 777 هم‌اکنون با 5 شعبه در استان تهران و البرز آماده ارائه تمام خدمات از مرحله ثبت نام تا فروش نقدی و فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو و خدمات پس از فروش و جایگزینی خودروهای نو به جای کارکرده است. همچنین خدمات فروش نمایندگی مدیران خودرو 777، هفت روز هفته از طریق 4 کارشو و شوروم برای برندهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم نیز در دسترس مشتریان است.

کد خبر 847453

دیگر خبرها

  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول