Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@14:29:32 GMT

نکاتی که هنگام خرید میز تحریر باید بدانید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۹۲۶۱

نکاتی که هنگام خرید میز تحریر باید بدانید

میز تحریر با توجه به ساختاری که دارد به جز امور درسی برای کار با کامپیوتر، لپ تاپ و مطالعه نیز کاربردی است. در این مقاله عوامل تاثیرگذار بر قیمت و شناسایی میز تحریر مناسب را گنجانده‌ایم.

برای خرید میز تحریر ضروری است فاکتورهایی را به منظور شناسایی نوع کالای مورد نظرمان در نظر بگیریم که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناخت انواع میز تحریر برای خرید، جنس بدنه و کاربردهای متنوع

برای خرید میز تحریر باید موارد متعددی را در نظر گرفت تا بتوان انتخابی صحیح متناسب با نیاز انجام داد. اولین گام برای انتخاب میز تحریر مشخص کردن کارایی آن است زیرا هرکدام از ویژگی‌ها می‌توانند در قیمت میز تحریر تاثیرگذار باشند. اگر قصد انجام اموری مانند نوشتن، خواندن کتاب و بررسی نامه‌ها را دارید، احتیاجی به خرید میز بزرگ نیست. ولی اگر مواردی مثل استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ مورد نیاز است، حتما باید محصولی با ابعاد بزرگتر تهیه شود. مواردی همچون میزان مواد اولیه به کار رفته، جنس مواد اولیه، ابعاد و نوع کارایی در ساختار میز تحریر تاثیر بسزایی دارند. امکانات متعددی را می‌توان هنگام خرید کالا در نظر گرفت که شامل وجود قفسه کتاب، کشو و محل قرارگیری کیس کامپیوتر است.

راهنمای خرید میز تحریر متناسب با نوع استفاده هر شخص

میز تحریر در انواع مختلفی طراحی و تولید شده است که می‌توان به میز دیواری، میز 4 پایه استاندارد، میز منشی و میز رول تاپ اشاره کرد. دو عامل محل قرارگیری میز و نوع کاربری آن در خرید میز تحریر تاثیر بسزایی دارند زیرا تا زمانی که این دو عامل مشخص نشوند امکان خرید محصول مورد نیاز وجود ندارد. در ادامه درباره هرکدام از انواع میز تحریر توضیحات جامعی ارائه می‌دهیم:

میز تحریر ساده و استاندارد

میز تحریر ساده معمولا یک سطح چوبی با پایه‌های فلزی دارد. سطح میز عموما بزرگ و ساده است که همین موضوع باعث می‌شود فضای کافی برای قرارگیری وسایل متعدد را داشته باشد. این میزها به دلیل طراحی ساده جذابیت خاص خود را دارند و علاوه بر اتاق خواب امکان قرارگیری آن‌ها در هر نقطه‌ای از منزل فراهم است.

میز منشی مدرن با قیمت مناسب

میز منشی به طور معمول عرض کمتری دارد ولی به دلیل ارتفاع بلند و وجود کشوهای متعدد امکان قرارگیری اسناد و مدارک را برای کاربر به راحتی فراهم می‌کند. یکی از دلایل عمده بلند بودن ارتفاع میز منشی، ایجاد امنیت کافی برای قرارگیری اسناد و مدارک است.

میز تحریر رول تاپ، مناسب افراد خاص پسند برای حفظ مدارک

میز تحریر رول تاپ عموما از جنس چوب ساخته شده است و با رنگ‌های روغنی جلا داده می‌شود. دلیل نام‌گذاری این میز قرارگیری نوعی پوشش رولی است که با کشیده شدن روی قفسه‌ها امنیت اسناد و پروژه‌ها را افزایش می‌دهد.

میز تحریر دیواری تاشو، انتخابی مناسب برای اتاق‌های کوچک

با توجه به احساس کمبود جا در بسیاری از خانه‌ها وجود میز تحریر دیواری می‌تواند بسیار کارساز و مفید واقع شود. با توجه به نام‌گذاری، این میزها به دیوار متصل شده و در صورت عدم نیاز قابلیت تاشو دارند تا فضای کمتری را اشغال کنند. این محصولات عموما امکانات جانبی چندانی ندارند و صرفا در تعبیه تعدادی قفسه به منظور قرارگیری کتاب یا برخی اسناد خلاصه می‌شود.

جنس چوب، نمایانگر زیبایی و کیفیت میز تحریر

میز تحریر از مواد اولیه متنوعی همچون چوب و فلزات تهیه و تولید می‌شود. نوع مواد به کار رفته در ساخت میز، طرح و رنگ آن‌ها می‌توانند بیانگر سلیقه کاربر، کیفیت و میزان استحکام محصول باشند. البته محل قرارگیری میز در نوع ساختار آن تاثیر بسزایی دارد. در سالن‌های بزرگ برای استفاده عموم از میز فلزی استفاده می‌شود تا در برابر ضربات آسیب نبیند. از طرفی در اتاق کار یا جلسات میزهای چوبی با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس بدنه میز تحریر عموما از مواد زیر ساخته می‌شود:

چوب بادوام و کلاسیک MDF چوب اصل از تنه درختان کاج یا بلوط پلاستیک فلز محکم و درخشنده شیشه زیبا و مدرن

بنا به نوع کاربری می‌توان هرکدام از اجناس را در ساخت میز تحریر به کار برد. به عنوان مثال در ساخت میز تحریر مدرن از شیشه و چوب باکیفیت استفاده می‌شود. از طرفی میزهایی با استفاده عمومی از جنس پلاستیک یا فلز ساخته می‌شوند.

ضرورت خرید صندلی مناسب برای میز تحریر

مستلزم استفاده بهینه از میز تحریر، بهره‌گیری از صندلی مناسب و کاربردی است. صندلی‌های قابل استفاده در میز تحریر عموما با نام صندلی کامپیوتر شناخته می‌شوند که در انواع مختفی طراحی و تولید شده‌اند. خرید صندلی مناسب به خصوص برای افرادی که دائما پشت میز هستند بسیار ضروری است. در ادامه به بررسی برخی نکات هنگام خرید صندلی کامپیوتر می‌پردازیم:

صندلی کامپیوتر باید مناسب اندام باشد: تناسب قد و وزن با صندلی خریداری شده باید حفظ شود. وجود انحنای مناسب برای پر کردن گودی کمر ضروری است: باید فرم S شکل کمر حفظ شود. ارتفاع و پهنای صندلی باید استاندارد باشد: عموما ارتفاع پشتی استاندارد بین 18 تا 33 سانتی‌متر، طول و عرض نشیمنگاه بین 40 تا 50 سانتی‌متر و شیب کف آن نیز بین 1 تا 5 درجه است. زاویه کمر در حالت استاندارد قرارگیرد: اگر صندلی به گونه‌ای طراحی شود که زاویه کمر 90 درجه قرار گیرد، بیشترین فشار بر بدن وارد می‌شود. بهترین زاویه برای وارد نشدن فشار بر کمر بین 105 تا 110 درجه است.

موارد مذکور از نکاتی هستند که برای خرید صندلی میز تحریر باید در نظرگرفت. توجه به استانداردها باعث می‌شود تا به مرور درد کمر و گردن احساس نشود.

فروشگاه اینترنتی بلج، عرضه کننده میز تحریر باکیفیت

تقریبا همه کاربران هنگام مراجعه به فروشگاه‌ها برای خرید میز و صندلی با انبوهی از کالاها مواجه شده که از برندهای متنوعی طراحی و تولید شده‌اند. تنوع قیمت، نشناختن محصولات باکیفیت و تنوع زیاد مدل‌ها از جمله مواردی‌اند که انتخاب کالای مناسب را برای کاربران مشکل می‌کنند.

فروشگاه دکوراسیون اتاق خواب بلج انواع میز تحریر با جنس بدنه باکیفیت و کارایی‌های متفاوت را ارائه می‌دهد. این مجموعه با 30 سال سابقه درخشان در حوزه طراحی دکوراسیون توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را به خود جلب کند. خریداران محترم می‌توانند برای اطمینان از خرید محصولات باکیفیت از طریق شماره تلفن 91004006-021 با کارشناسان واحد فروش بلج تماس بگیرند. همکاران ما آماده ارائه مشاوره‌های لازم در زمینه خرید انواع لوازم اداری از جمله میز تحریر هستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خرید میز تحریر میز تحریر خرید صندلی برای خرید میز منشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید

این بیماری در پی تجمع مایع لنفی زیر ناخن که موجب می‌شود به رنگ زرد به نظر برسند، ایجاد می‌شود و می‌تواند نشانه اختلال در سیستم لنفاوی باشد. مبتلایان به این عارضه ممکن است به مرور زمان به بیماری‌های ریوی یا سیستم لنفاوی (مبارزه با عفونت) دچار شوند.

متاسفانه علت این عارضه معمولا ناشناخته است با این حال برخی از دلایل هم مطرح شده‌اند که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم:

ژنتیک : اگر در خانواده شما کسی ناخن‌ زرد دارد، احتمال ابتلا به آن در شما هم بیشتر است.

انوع خاصی از سرطان: این عارضه در مواردی نادر با سرطان مغز استخوان (multiple myeloma)، سرطان ریه، سرطان پستان، سرطان کیسه صفرا، سرطان حنجره و لنفوم و برخی سرطان‌های دیگر همراه بوده است.

سندرم‌های نقص ایمنی: سندرم ناخن زرد در مواردی به دلیل کمبود ایمونوگلوبولین جی (IgG)، نوعی کمبود آنتی‌بادی که در آن بدن ایمونوگلوبین کافی تولید نمی‌کند و همچنین نقص ایمنی متغیر شایع (وضعیتی که با عفونت‌های مکرر مشخص می‌شود) ایجاد می‌شود.

بیماری‌های غده تیروئید:  سندرم ناخن زرد گاهی با بیماری هاشیموتو (تیروئید بزرگ‌شده و آسیب‌دیده)، کم‌کاری شدید تیروئید و تیروئید پرکار همراه است.

سندرم نفروتیک: سندرم ناخن زرد خیلی به‌ندرت ممکن است همراه با سندرم نفروتیک (زمانی که کلیه‌ها به‌درستی کار نمی‌کنند) نیز ظاهر شود.

به نوشته ایندیپندنت،‌ اختلالات لنفاوی، آرتریت روماتوئید و کمبود ویتامین E هم می‌تواند زرد شدن ناخن‌ها را به دنبال داشته باشند.

نشانه‌های سندرم ناخن زرد

اگرچه زرد شدن ناخن‌ها از نشانه‌های اولیه این سندرم است، علائم دیگری هم هستند که باید مراقب آن‌ها باشیم.

برخی از این علائم عبارتند از ناخن‌های زرد، ضخیم و منحنی، ناخن‌هایی که رشدشان متوقف شده است، ناخن‌هایی که از بستر زیرینشان جدا شده‌اند، عفونت در بافت نرم اطراف ناخن و از دست دادن کوتیکول (پوسته ناخن).

سندرم ناخن زرد معمولا به ‌عوارض ناشی از این بیماری بستگی دارد و متخصصان درمان‌ها را بر اساس آنچه برای بیمار مشکل ایجاد کرده است، ارایه می‌کند.

برخی از این روش‌های درمانی شامل مصرف آنتی‌بیوتیک برای عفونت‌های تنفسی،‌ ویتامین E برای ناخن، کورتون (کورتیکواستروئید)‌ برای التهاب و جراحی، زمانی که پوشش ریه‌ها و حفره قفسه سینه پر از مایع می‌شود، هستند.

به گزارش وری‌ول‌هلت، در مجموع می‌توان گفت که سندرم ناخن زرد چیزی فراتر از زرد شدن ناخن‌ها است و می‌تواند سیستم تنفسی و غدد لنفاوی را درگیر ‌کند و در مواردی عامل آن ژنتیک یا بیماری‌های مزمن است و در صورت ابتلا به سندرم ناخن زرد، می‌توان از طریق روش‌های درمانی متمرکز بر رفع نشانه‌های این عارضه، آن را کنترل کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • ژنتیک و قرارگیری در معرض آفت کش ها خطر پارکینسون را افزایش می دهد
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ببینید | لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین؛ حاوی تصاویری که برای کودکان مناسب نیست
  • شمش خم کن چیست؟