Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:09:05 GMT

تکدی گری در خرمشهر ممنوع

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۹۸۵۰

تکدی گری در خرمشهر ممنوع

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ سهرابی، فرمانده انتظامی خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : با بررسی های ماموران پلیس در سطح این شهرستان و پی بردن به مهاجرت موقت برخی افراد غیربومی به این شهرستان با هدف تکدی گری، جمع آوری و برخورد با آن ها در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام انتظامی ۹۰ درصد جرایم موجود در خرمشهر را جرایم خرد اعلام کرد و گفت: پلیس این شهرستان سعی دارد با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و تداوم آن با ایجاد فضایی ناامن برای سارقان ،سرقت ها به کمترین میزان خود برساند.

او از برخورد قاطع با تیراندازی های شامگاهی و مراسمات خبر داد و گفت : هفته گذشته تیراندازی در یک مراسم عروسی در خرمشهر به قیمت دستگیری داماد و خانواده او و همچنین ضبط اسلحه های آن ها تمام شد.

سرهنگ سهرابی وجود احساس امنیت را از برقراری آن در جامعه مقدم تر خواند که برای تحقق آن گزارشات ارسالی و به موقع شهروندان هنگام مشاهده جرم یا موارد مشکوک لازم است.

فرمانده انتظامی خرمشهر به شهروندان نیز وعده داد در صورت نبود محدودیت های جاده ای برای سفر در روزهای نوروز امنیت کامل را با چندبرابر کردن گشت های پلیس در سطح شهر با هدف کاهش سرقت ها فراهم کند.

به علت شرایط کرونایی احتمال لغو سفرهای نوروزی با دستور ستادملی مبارزه با کرونا در سال جدید وجود دارد.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برخورد با سارقان پلیس خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان

 فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفز از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی تقدسی یکشنبه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد