Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای اعزام زائران به اردوی راهیان‌نور، گفت: ۲ هزار زائر به اردوی راهیان‌نور اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برگزاری اردوی زیارتی راهیان‌نور بستگی به شرایط کرونایی دارد، اظهار کرد: ستاد پیشگیری از کرونا هر دستورالعملی که برای برنامه‌های جمعی اعلام کرده است در اردوهای راهیان‌نور به‌صورت دقیق و کامل و بدن هیچ کم‌وکاستی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اتمام بازه زمانی اجرای اردو راهیان‌نور دانش آموزی، ابراز کرد: اردوهای راهیان‌نور دانشجویی از 15 اسفند تا 25 اسفند برگزار می‌شود.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در اردوهای راهیان‌نور با رعایت 50 درصد ظرفیت اتوبوس‌ها اعزام صورت می‌گیرد، تصریح کرد: رعایت 50 درصدی ظرفیت خوابگاه‌ها حتماً اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است، عنوان کرد: در صورت افزایش بیماری کرونا احتمال لغو اردوهای راهیان‌نور وجود دارد.

حیدری با بیان اینکه از 25 اسفند تا 10 فروردین راهیان نور عمومی برگزار می‌شود، ادامه داد: راهیان‌نور خانوادگی هرساله برگزار می‌شود و امسال هم راهیان‌نور خانوادگی در حدی که فضا و ظرفیت خوابگاهی اجازه دهد، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای حضور 2 هزار زائر در اردوهای راهیان‌نور انجام شده است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام 500 زائر در اردو راهیان‌نور دانشجویی و یک هزار و 500 نفر در راهیان نور عمومی انجام شده است.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزار اردوی راهیان‌نور مجازی برای دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیون و 700 بازدید از 4 یادمان در راهیان‌نور دانش‌آموزی توسط دانش‌آموزان انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور اردوی راهیان نور راهیان نور دانش برگزار می شود انجام شده برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند