Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:53:43 GMT

حمایت شهرداری مشهد از ورزش پایه

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۹۹۶۴

حمایت شهرداری مشهد از ورزش پایه

ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی مشهد گفت: شهرداری مشهد بر اساس تاکیدات شورای شهر حمایت از ورزشکاران مستعد در رده‌های سنی پایه و در هشت رشته ورزشی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

جلسه کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد به منظور بررسی وضعیت باشگاه مقاومت شهرداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حسامی، عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد، در این جلسه با اشاره به سطح کیفی مطلوب تیم فوتسال شهرداری مشهد اظهار کرد: با توجه به این ظرفیت و در تعامل با سپاه امام‌ رضا(ع) تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شده که براساس آن بتوان در رشته‌های ورزشی دیگر نیز ورود داشته باشیم.

وی افزود: در ادامه راه نام تیم به مقاومت شهرداری تغییر پیدا و فعالیت خود را از پایین‌ترین رده‌ها آغاز کرد؛ به نحوی که پس از موفقیت در مسابقات شهرستان وارد مسابقات استانی شد و در حال حاضر نیز در لیگ دسته ۲ کشور فعالیت می‌کند.

حسامی با بیان اینکه شهرداری مشهد در رشته‌های مختلفی چون فوتسال، فوتبال، والیبال، کشتی، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت و... نیز فعال بوده و در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی، حائز رتبه‌های برتر شده، گفت: بر همین اساس پیشنهاد شد باشگاه مقاومت شهرداری را احیا کرده و در رشته‌های مختلف در قالب یک باشگاه به صورت رسمی فعالیت داشته باشد.

ورود شهرداری مشهد به هشت رشته ورزشی در سنین پایه 

سیدحسین علوی‌مقدم، رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این نشست تصریح کرد: متاسفانه طی سال‌های اخیر به ورزش پایه مشهد نگاه ویژه‌ای نشده اما شورای ششم و شهرداری در این دوره به دنبال ساماندهی این حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری می‌تواند پایه‌محور فعالیت خود را آغاز کند، گفت: نگاه ما از ورود به عرصه ورزش، دررحال حاضر صرفا ورود به رده‌های پایه همچون نوجوانان و جوانان است؛ البته ممکن است در آینده منوط به ثبات مالی شهرداری در عرصه بزرگسالان هم ورود کنیم.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد افزود: زمانی که با نگاه ایجاد زیرساخت برای نوجوانان و جوانان به عرصه ورزش وارد می‌شویم، نمی‌توان در آینده این ورزشکاران را رها کرد. بسیاری از استعدادهای ورزشی ما پس از رده امید ورزش را رها می‌کنند چراکه امکان ورود به رده بزرگسالان را برای خود غیرممکن می‌دانند ولی شهرداری با این اقدام در نسل جوان و نوجوان امیدآفرینی خواهد کرد.

علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: تیم مقاومت شهرداری مشهد در هشت رشته مختلف ورزشی در رده‌های پایه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد ولی نکته حائز اهمیت این است که هشت رشته مذکور با نظر و نگاه شهروندان مشخص خواهد شد؛ به این معنا که شهروندان تصمیم می‌گیرند شهرداری در کدام رشته‌ها فعالیت داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس وی افزود: این نظرسنجی عمومی طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد و شهروندان مشهدی می‌توانند مشارکت کرده و برای شهرداری مشخص کنند که مدیریت شهری در چه حوزه‌های ورزش قهرمانی ورود کند.

ورود به ورزش با رویکرد تقویت جوانان مستعد

مهدی ناصحی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد هم با بیان اینکه ورود شهرداری به عرصه ورزش با رویکرد تقویت جوانان مستعد و در رشته‌های ورزشی است که مردم آن را مطالبه کنند، اظهار کرد: باشگاه مقاومت شهرداری مشهد به عنوان یک زیرساخت برای این منظور می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: فعالیت تیم‌ها باید پیش از آغاز لیگ‌های سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مشخص و تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی مقاومت شهرداری شهرداری مشهد هشت رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله دهقان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هدف مشترک فدراسیون و ورزش و جوانان استان، اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه این امر در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت، گفت:، محمد مؤمنی منش پس از انجام رأی گیری در این مجمع انتخاباتی با کسب بیشترین آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد.

دهقان تصریح کرد: توسعه ورزش در استان، به سلامت جامعه و جوانان و کاهش معضلات اجتماعی و آسیب‌های ناشی از آن منجر می‌شود.

کد خبر 6097251

دیگر خبرها

  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند