Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳ اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ طی تذکری شفاهی اظهار داشت: طرح تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت سال گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شد و ما آن طرح را تعیین تکلیف کردیم اما به دلیل عدم موافقت و همراهی دولت، به جایی نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حدود دو میلیون و سیصد هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی فاقد سهام عدالت هستند و این افراد باید تعیین تکلیف شوند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی که فاقد سهام عدالت هستند، باید حتماً از این سهام برخوردار شوند. حدود ۲۰ میلیون نفر از افراد جامعه که واجد شرایط هستند، به هر دلیلی جامانده‌اند و سهام عدالت به آنها واگذار نشده و حتماً باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: با تغییر دولت، بنده نامه‌ای به رییس جمهور نوشتم و با حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی هم درباره ضرورت تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت صحبت کردم و وی موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد و جهت انجام کارهای کارشناسی، این موضوع را به سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی ارجاع داد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم با همکاری بین دولت و مجلس موضوع تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت نهایی شود و همه افرادی که از سهام عدالت برخوردار نشده‌اند، سهام عدالت به آنها داده شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر برخی از نمایندگان در پیشنهادات خود برای لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ صرفاً آورده‌اند که افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از سهام عدالت برخوردار شوند که بنده معتقدم ما باید پیشنهادی ارائه دهیم که همه افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی از جمله افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی هم از سهام عدالت برخوردار شوند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: تذکر شما درست است و نمایندگان باید برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت پیشنهاد جامع و کاملی ارائه دهند چرا که فرصت ما محدود است و نمی‌توان الان صرفاً بخشی از افراد را تعیین تکلیف کرد و در پیشنهاد دیگری باز به این موضوع بپردازیم.

منبع: مهر این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد محمدرضا پورابراهیمی داورانی محمدرضا پورابراهیمی ارزش سهام عدالت فروش سهام عدالت جاماندگان سهام عدالت قیمت سهام عدالت قیمت روز سهام عدالت قیمت سهام عدالت امروز اخبار مرتبط ارائه فهرست جدید جاماندگان سهام عدالت به وزارت اقتصاد ارزش سهام عدالت من (٣ اسفندماه) این افراد مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند ارزش سهام عدالت من (٢ اسفندماه) ارزش سهام عدالت من (٢٧ بهمن ماه) ارزش سهام عدالت من (٢۵ بهمن ماه) ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها انجمن پزشکی انگلیس از طرح زندگی با کرونا انتقاد کرد رییسی دستور تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت را صادر کرد خودروی ۳ میلیاردی فولکس + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) قیمت سکه دوباره ۱۲ میلیون تومانی می شود؟ / انس جهانی و دلار، سکه را بالا بردند در این قسمت از خانه دارو نگهداری نکنید! حمایت از القایی ها با فشار به معدنی ها منطقی نیست بررسی وضعیت امیری و کارت معافیت پرحاشیه اش باز گذاشتن جامعه به کرونا فضای بیشتری می دهد لحظه تصویب طرح صیانت صندوق های سرمایه گذاری خصوصی: بهترین گزینه برای شرکت هایی مثل سرخابی ها بیش از ۲۸۸ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد سود انباشته شرکت ها معافیت از مالیات به شرط صرف در توسعه تولید ارزان ترین خودروی کیا بالای ۱ میلیارد تومان + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) ریزش موها به علت کمبود این ویتامین چه مشاغل مجوز فوری می گیرند؟ مهارت کنترل خشم شما را به اهدافتان می رساند! قیمت نفت به ۱۰۰دلار نزدیک شد تنها مدل ولوو در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) شیوع کرونای مسری‌ تر از اومیکرون در این کشور زنگ هشدار سامانه‌های نظارتی برای متخلفان بازار سرمایه آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۲/۳) به این دلایل زیاد بخندید! معافیت مالیات بر ارزش افزوده گواهی سپرده‌ کالایی و انتقال آن به گیرنده نهایی کالا، تصویب شد قطع این کارتخوان ها نهایی شد کدام مشاغل وام ۲۰۰ میلیون تومانی می گیرند؟ تمجید اسطوره سرشناس فوتبال دنیا از بازیکن تیم ملی چگونه روغن زیتون از سرطان گوارش جلوگیری می کند! خودروهای روسی در بازار ایران چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) مجیدی، اخراج وریا را علنی کرد اما برادرش را نه! جزییات سومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱؛ جلسه عصر انتقال سهام عدالت متوفیان به وارثان ممکن شد آشنایی با مهارکننده های ویروس کرونا محدودیت های رنگ بندی کرونایی تغییر می کند؟ صحبت های تند تقی‌پور علیه منتقدین طرح صیانت ارزش سهام عدالت من (٣ اسفندماه) هیوندای توسان کمتر از ۲ میلیارد شد + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) اگر روزی ۳ثانیه وزنه بزنید چه اتفاقی برایتان می افتد؟ سوپر مارکت آنلاین اسنپ اکسپرس ​امیرعبداللهیان: در موضوع تضمین، ابتکار عملی از آمریکا دریافت نکرده‌ایم ۲۴ کشور در فهرست تحریم های آمریکا عملکرد مغز انسان پس از مرگ چگونه است؟ ایران مجاز به گرفتن وام از روسیه شد قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۳ اسفند) تکلیف ارز ترجیحی امشب روشن می شود پیش بینی بورس فردا چهارم اسفند / شاخص به محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد صعود می کند؟ وانت دو کابین کاپرا چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) نقدینگی از ۴۵۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد علت خوردن بیش از حد نمک در برخی افراد چیست؟ ون اینرودز بهمن موتور ( مشخصات فنی + قیمت ) طرح صیانت تصویب شد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدرضا پورابراهیمی ارزش سهام عدالت فروش سهام عدالت جاماندگان سهام عدالت قیمت سهام عدالت قیمت روز سهام عدالت قیمت سهام عدالت امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس

‌کادر فنی و فدراسیون کشتی تصمیم نهایی خود را در خصوص حسن یزدانی به‌عنوان منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، او ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی‌پوش این وزن اتخاذ خواهد کرد.

رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.


کد خبر 748799

دیگر خبرها

  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند