Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایسنا، احمد وحیدی در پایان جلسه قرارگاه ستاد مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز قرارگاه مورد بحث قرار گرفت سفرهای آخر سال بود که چند بخش را شامل می شود. نخست شرایط مسافرین همچنین افرادی که در حوزه حمل و نقل نقش دارند و افرادی که در اماکن اقامتی ارائه خدمات می کنند، مطرح شد که نظر برخی اعضا این بود با توجه به اینکه فاصله زیادی از تزریق دز دوم واکسن گذشته است باید ضرورت تزریق دز سوم را برای این افراد دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع دیگر افرادی است که در این ایام مسافرت می کنند و اماکن اقامتی که پیش بینی شده شاید به حد کافی نباشد. بنابراین مقرر شد در ستادهای استانی این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و اماکنی که می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه خدمات داشته باشند از قبل اعلام شوند. همچنین اجتماعاتی که در مکان های مسقف محدودیت های آنها اعلام شده بود بار دیگر مورد تاکید قرار گرفت، موضوعی که پیشتر مشخص و ابلاغ شده است.

وزیر کشور ادامه داد: در مورد رنگ بندی ها در دوره قبلی رنگ های قرمز، نارنجی و زرد و آبی برای شهرها در نظر گرفته شده بود اما با توجه به اینکه شرایط متفاوت شده برای مثال تمام محدودیت هایی که برای رنگ قرمز در قبل وجود داشت در حال حاضر اعمال نمی شود. لذا بررسی شد تا متناسب با شرایط موجود محدودیت ها برای شرایط قرمز و در مجموع رنگ بندی ها در نظر گرفته شود که این موضوع جمع بندی شد و مقرر شد که برای تصویب به ستاد ملی کرونا ارسال شود.

وی تاکید کرد: در جلسه امروز گزارش هایی از مدارس، دانشگاه ها، اصناف، بخش حمل و نقل عمومی و مراقبت ها در مرزها ارائه شد و در خلال آن تاکید شد که در حوزه اصناف پروتکل ها به صورت کامل رعایت شوند و تذکرات لازم به اصناف داده شود. امیدواریم با این تذکرات نیاز به برخورد جدی تر وجود نداشته باشد و شرایط ابلاغی بطور کامل شامل تزریق واکسن و یا داشتن تست PCR منفی رعایت شود.

وحیدی در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع ارتقای ایمنی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مترو اشاره کرد و افزود: این موضوع در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت. اقداماتی در حوزه تهویه و همچنین اتصال به سامانه فروش بلیت مترو به سامانه« ایران من» مورد بحث قرار گرفت. البته اقداماتی در این راستا آغاز شده است. همچنین در حوزه حمل و نقل هوایی رعایت و کنترل افراد برای تزریق واکسن PCR منفی مورد تاکید قرار گرفت که اعلام شد این موضوع در حال کنترل است.

وی افزود: گزارشی از آموزش و پرورش ارائه شد که در آن عنوان شده بود که در این مدت چهار فوتی داشتند که این چهار فوتی ربطی به بازگشایی مدارس نداشته و گزارشی از فوت دانش آموزان بر اثر بازگشایی نداشته‌ایم. لذا تاکید شد که مراکز آموزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند. این موضوع در مورد دانشگاه ها نیز به همین شکل است.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی در خصوص اتصال سامانه بلیت فروشی مترو به سامانه ایران من نیز گفت: وزارت کشور در این خصوص مشکلی ندارد و تنها بخشی از کارها برای این اتصال در مترو باقی است که بخش فنی مترو در حال انجام اقدامات لازم است. سامانه ایران من مشکلی ندارد و آماده پاسخگویی است.

کد خبر 659093 برچسب‌ها سردار احمد وحیدی- وزیر کشور ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سردار احمد وحیدی وزیر کشور ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفت وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد