Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محمدجواد صالحی نژاد مدیرعامل موسسه جهاد نصر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در مناطق خوزستان و ایلام در دو فاز تعریف شد تا اراضی این منطقه اماده بهره برداری کشاورزی شود.

وی افزود: در فاز اول با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد دلار تعریف شد که در این مرحله ۲۹۵ هزار هکتار از اراضی مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل موسسه جهاد نصر ادامه داد: فاز دوم این طرح نیز درحال انجام بررسی و مطالعه است که امیدواریم ظرف مدت ۵ سال درصورت تامین اعتبار مورد بهره برداری گیرد.

صالحی نژاد تصریح کرد: در فاز یک این طرح اکنون ۲۸۰ هزار هکتار به زیر کشت رفته است که از این رقم سطح زیر کشت ۳.۵ میلیون تن محصول کشاورزی در سال پایه ۹۷-۹۸ تولید شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با اجرای فاز دوم این طرح نیز ۹.۵ میلیون تن محصولات کشاورزی کشور اضافه شود. همچنین ۱.۵ میلیارد مترمکعب صرفه جویی در مصرف آب داشته باشیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: پیش بینی می شود در فاز دوم این طرح برای ۳۰۰ هزار نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شود که در فاز یک این طرح برای ۱۶۰ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد شد و ۱۲۱ پیمان کار ۴۰ شرکت مهندسی و ۲۳ شرکت تولیدکننده و تامین کننده امکانات و تجهیزات مورد نیز حضور داشتند.

صالحی نژاد اظهار داشت: براساس اطلاعات اخیر به دست آمده از وضعیت تولید در فاز یک این طرح در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ ، ۲۹۰ هزار هکتار زیر کشت رفته است.

گفت: در دشت خوزستان گندم جو و محصولات زراعی دیگری کاشته شده است همچنین امکان کشت چغندرقند نیز پیش بینی شده است. هرچند که در مناطقی نیز برنج هم به صورت محدود کاشته شده است.

مدیرعامل موسسه جهاد نصر اظهار داشت: درشمال این منطقه نیز یعنی در دزفول، اندیمشک و بخش هایی از بهبهان محصولات باغی کشت شده است.

برآورد ۷۵ هزارمیلیاردتومانی فاز ۲ طرح ۵۰۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری

صالحی نژاد تاکید کرد: برآورد اعتبار این طرح در فاز دوم حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای شبکه های فرعی و حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای شبکه های اصلی مورد نیاز است که این رقم براساس نرخ سال ۱۴۰۰ تعیین شده و ممکن است براساس تورم این رقم درسالهای اینده تغییر کند.

وی اضافه کرد: در مجموع پیش بینی می شود حدود ۷۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای شبکه های اصلی و فرعی مورد نیاز برای اجرا در فاز دو این طرح پیش بینی شده است.

این مقام مسئول گفت: موسسه جهاد نصر امادگی دارد درصورت تامین اعتبار سالانه ۵۰ هزار هکتار از این طرح ملی را اجرا کند

صالحی نژاد گفت: پروژه دیگری نیز برای مهار و تنظیم آب های خروجی در دستور کار است که براین اساس ۲۲۷ هزار هکتار در سه حوزه ابریز غرب کشور ایلام کرمانشاه اذربایجان غربی و ارس تنظیم شده است.

وی تاکید کرد: ۱۵۰ پروژه در این ارتباط تعریف شده است  و امیدواریم براین اساس بتوانیم آب مورد نیاز کشاورزی را تامین کنیم.

مدیرعامل موسسه جهاد نصر در پاسخ به سوالی درباره نحوه همکاری سازمان تعاون روستایی در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استانهای ایلام و خوزستان، گفت: این سازمان در نحوه استفاده بهینه از آب و خاک و ایجاد بهره وری و ایجاد تشکلهای کشاورزی مشارکت دارد و این یک درصد از اعتبارات طرح در اختیار این سازمان قرار می گیرد.

صالحی نژاد در پاسخ به اینکه چقدر این طرح را موفق می دانید گفت تولید ۳.۵ میلیون تن محصول کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار از جمله نشانه های موفقیت این طرح است، گفت: همچنین دستگاه های نظارتی نیز براین طرح ملی و بزرگ نظارت دارند و برای فاز دوم ان نیز برناهم ریزی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در باره این طرح بیان داشتند که در شرایط تحریم کار بزرگ انجام شده است.

این مقام مسئول درباره نحوه تدوین اعتبار این پروژه در فاز دوم، گفت: پیش بینی می شود بتوانیم از طریق فاینانس تهاتر سرمایه گذاری بخش خصوصی و امضای تفاهم نامه اعتبار مورد نیاز این طرح را تامین کنیم و در صدد ان هستیم که در صورت امکان تمام منابع مورد نیاز را از صندوق توسعه ملی برداشت نکنیم.

صالحی نژاد گفت: تفاهمات اولیه با چین برای اجرای این طرح صورت گرفته است و امکان دارد کشورهای دیگر دوست نیز در این طرح مشارکت داشته باشند

وی افزود: براین اساس این امکان وجود دارد که کل طرح بالغ بر ۲ میلیارد دلار یا بخشی از آن توسط فاینانس تامین شود.

مدیرعامل موسسه جهاد نصر در پاسخ به اینکه ایا مشارکت چین در این پروژه براساس معاهده ۲۵ ساله ایران و چین صورت گرفته است گفت: ممکن است این طرح براساس این معاهده باشد اما هنوز اطلاعات دقیقی در این رابطه نداریم.

منبع: تسنیم این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد برنج بهره وری چین دلار کشاورزی فاینانس توافق با جین محمدجواد صالحی نژاد اخبار مرتبط توزیع برنج با قیمت حاشیه بازار و ۲۰درصد تخفیف علت دپوی ۲۰۰ هزار تن برنج در گمرکات چین برنج قابل کشت در زمین‌های شور کشت می‌کند برنج با نصف قیمت از کشاورز خریداری شده است متوسط قیمت جهانی برنج افزایش یافت ٣٠٠ میلیون دلار برای واردات روغن اختصاص یافت ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها توافق با چین برای فاینانس بزرگ ترین طرح کشاورزی کشور استرس با مغز چکار می کند؟ مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از ۶ تا ۱۰ اسفندماه دلیل و درمان پف زیر چشم پاسخ صریح همتی به ادعای صالح آبادی قیمت خودروهای هن تنگ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) استفاده ایران و قزاقستان از ارزهای ملی برای تجارت بخش کشاورزی چه زمان قاضی بدون رضایت شوهر، رای به طلاق می دهد؟ اومیکرون در کودکان به این شکل است کنایه آذری جهرمی به تصویب طرح صیانت انجمن پزشکی انگلیس از طرح زندگی با کرونا انتقاد کرد رییسی دستور تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت را صادر کرد خودروی ۳ میلیاردی فولکس + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) قیمت سکه دوباره ۱۲ میلیون تومانی می شود؟ / انس جهانی و دلار، سکه را بالا بردند در این قسمت از خانه دارو نگهداری نکنید! حمایت از القایی ها با فشار به معدنی ها منطقی نیست بررسی وضعیت امیری و کارت معافیت پرحاشیه اش باز گذاشتن جامعه به کرونا فضای بیشتری می دهد لحظه تصویب طرح صیانت صندوق های سرمایه گذاری خصوصی: بهترین گزینه برای شرکت هایی مثل سرخابی ها بیش از ۲۸۸ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد سود انباشته شرکت ها معافیت از مالیات به شرط صرف در توسعه تولید ارزان ترین خودروی کیا بالای ۱ میلیارد تومان + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) ریزش موها به علت کمبود این ویتامین چه مشاغل مجوز فوری می گیرند؟ مهارت کنترل خشم شما را به اهدافتان می رساند! قیمت نفت به ۱۰۰دلار نزدیک شد تنها مدل ولوو در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) شیوع کرونای مسری‌ تر از اومیکرون در این کشور زنگ هشدار سامانه‌های نظارتی برای متخلفان بازار سرمایه آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۲/۳) به این دلایل زیاد بخندید! معافیت مالیات بر ارزش افزوده گواهی سپرده‌ کالایی و انتقال آن به گیرنده نهایی کالا، تصویب شد قطع این کارتخوان ها نهایی شد کدام مشاغل وام ۲۰۰ میلیون تومانی می گیرند؟ تمجید اسطوره سرشناس فوتبال دنیا از بازیکن تیم ملی چگونه روغن زیتون از سرطان گوارش جلوگیری می کند! خودروهای روسی در بازار ایران چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) مجیدی، اخراج وریا را علنی کرد اما برادرش را نه! جزییات سومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱؛ جلسه عصر انتقال سهام عدالت متوفیان به وارثان ممکن شد آشنایی با مهارکننده های ویروس کرونا محدودیت های رنگ بندی کرونایی تغییر می کند؟ صحبت های تند تقی‌پور علیه منتقدین طرح صیانت ارزش سهام عدالت من (٣ اسفندماه) هیوندای توسان کمتر از ۲ میلیارد شد + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) اگر روزی ۳ثانیه وزنه بزنید چه اتفاقی برایتان می افتد؟ سوپر مارکت آنلاین اسنپ اکسپرس ​امیرعبداللهیان: در موضوع تضمین، ابتکار عملی از آمریکا دریافت نکرده‌ایم ۲۴ کشور در فهرست تحریم های آمریکا بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برنج بهره وری چین دلار کشاورزی فاینانس توافق با جین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت چشمگیری در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

حکم اعدام توماج صالحی

چند روزی است که انتشار خبر اعدام حکم اعدام توماج صالحی در فضای مجازی با حواشی فراوانی رو به رو شده است و بسیاری در این خصوص پرسش‌هایی را ناظر بر چرایی صدور این حکم و نیز دلیل بازداشت توماج صالحی مطرح می‌کنند.

برخی نیز به این حکم اعتراض دارند و آن را سختگیرانه توصیف می‌کنند.

توماج صالحی خواننده رپ و اعتراضی در ایران است. ترانه‌های رپ او بیشتر ابعاد سیاسی و اعتراضی دارد و بعضاً در متن ترانه هایش توهین‌هایی را علیه مسئولان ارشد نظام مطرح می‌کند.

صالحی در ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ به دلیل ترانه هایش بازداشت شد. او همچنین در ۸ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انتشار فیلم‌های اعتراضی و تحریک جوانان به حضور در اعتراضات باردیگر بازداشت شد. در همین رابطه خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه، به‌نقل از سید محمد موسویان دادستان اصفهان، خبر بازداشت توماج صالحی را تأیید کرد و مدعی شد که او «در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین‌شهر نقش کلیدی داشته است».

۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر رسید که حکم بدوی محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شده است. همین موضوع سبب شد تا نام او در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار بگیرد و بسیاری تلاش کنند تا زمینه لغو صدور حکم اعدام برای او را فراهم کنند.

توضیح بیشتر اینکه دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است هرچند که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

جنگ ایران و اسرائیل

تنش میان ایران و اسرائیل که پس از حمله جنایتکارانه این رژیم به کنسولگری ایران در شهر دمشق به اوج رسید و به دنبال آن پاسخ قاطع ایران به این گستاخی در قالب عملیات وعده صادق همچنان یکی از تیتر‌های اول رسانه‌های ایران و جهان است.

بسیاری پس از حمله ایران به اسرائیل منتظر پاسخ اسرائیل بودند، اما تنها یک خرابکاری نافرجام در حواشی شهر اصفهان که آن اسرائیل جسارت پذیرفتن مسئولیت آن را نیافت، پایان بخش ماجرا بود.

علی هیبتی

علی هیبتی یکی از ورزشکاران ایرانی ساکن در کشور روسیه است که هفته گذشته به دلیل اقدام غیر اخلاقی در قبال یک زن که زمان مسابقه را اعلام می‌کرد، با حمله تماشاگران رو به رو شد و به شدت مجروح شد.

این اتفاق با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی رو به رو شد و نام او را در ایران به یکی از ترند‌ها تبدیل کرد.

ورزشکار ۲۸ ساله ایرانی است که در شهر گوجان استان چهارمحال بختیاری متولد شده است. هیبتی ورزش حرفه‌ای را از ۱۰ سالگی با رشته ووشو شروع کرد و در سبک ساندا چند عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورد. هیبتی در لیگ برای تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس هم مبارزه کرده بود و در چند نوبت هم به مسابقات بین المللی اعزام شده بود. بعد از مدتی این ورزشکار در مصاحبه‌ای اعلام کرد بخاطر شرایط مالی و امرار معاش تصمیم گرفته از رشته ورزشی ووشو کنار برود و در رشته MMA مبارزه کند.

هیبتی که برای انجام مبارزه‌ای در روسیه حاضر شده بود، برای بیرون رفتن زنی که زمان شروع مسابقه را اعلام می‌کرد حرکت غیورزشی انجامم داد که همین اتفاق برای او حاشیه ساز شد. هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رنگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت ضرب و شتم شد. هیبتی در ادامه عذرخواهی هم کرد، ولی کمیته بررسی تخلفات، او را برای همیشه از مسابقات محروم کرد.

برنامه امتحانات نهایی

با نزدیک شدن به ایام امتحانات نهایی مدارس، یکی از پرسش‌های پر تکرار در فضای فضای مجازی جست و جو پیرامون برنامه و جزئیات امتحانات نهایی به ویژه زمان این مسابقه است.

بنابر جدول منتشره از سوی وزارت آموزش و پرورش امتحانات از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

قیمت طلا و قیمت دلار

قیمت طلا و قیمت دلار نیز در هفته گذشته به سان دیگر هفته‌ها یکی از دغدغه‌های مهم کاربران فضای مجازی بود که از سوی آن‌ها در مورد آن‌ها جست و جو می‌شود.

در واقع بسیاری از شهروندان نگران افزایش قیمت دلار و طلا و اثر سوء آن بر زندگی خود هستند.

در بازار روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه قیمت طلا، سکه و دلار نوسان صعودی را ثبت کردند. فعالان بازار در خصوص رشد طلا و سکه دلایل مختلفی را مطرح می‌کردند.

قیمت هر قطعه سکه امامی صبح دیروز برای مدت زمان کوتاهی کانال ۴۰ میلیون تومان را از دست داد و با ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید. اما در ادامه معاملات و در نیمه ظهر تقاضا برای خرید سکه بالا رفت و این فلز گران بهای داخلی در حول و حوش ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. به عبارت دیگر سکه بازان امروز شاهد رشد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی سکه امامی بودند. معامله گران درباره این بازگشت قیمت، دو نظر داشتند؛ گروه اول معتقدند که این افزایش قیمت در بازار سکه پولبک بوده و برای اصلاح روند کاهشی نیاز بازار است. اما در مقابل، گروه دیگری بر این باورند که این برگشت قیمت، تغییر روند در بازارهاست؛ به این صورت که بعد از مشاهده قیمت در کف، خریداران وارد بازار شدند.

بیماری ترانه علیدوستی چیست؟

چند روزی است که خبر ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری عجیب مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

بعد از اعلام خبر بستری شدن ترانه علیدوستی گمانه زنی‌هایی درباره بیماری او کردند تا اینکه مشخص شد این بازیگر ایرانی دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی دارو‌ها است. اما سندرم درس (DRESS) چیست و آیا کلا بیماری خطرناکی است؟

بثورات دارویی همراه با ائوزینوفیلی و علائم سیستمیک یا سندرم DRESS یک واکنش حساسیت شدید به برخی از انواع دارو‌ها به شمار می‌رود. علائم این بیماری شامل تورم پوستی، تب، ناهنجاری‌های خونی و درگیری اندام‌های مختلف است. متخصصین این آلرژی نادر دارویی را به طور بالقوه تهدید کننده زندگی می‌دانند که به دنبال واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن به برخی دارو‌ها رخ می‌دهد. علائم ممکن است هفته‌ها پس از شروع داروی مشکل زا توسط فرد تظاهر یابند. درمان اغلب شامل قطع دارو‌های مشکوک و استفاده از دارو‌های تعدیل کننده سیستم ایمنی به منظور کاهش علائم است.

موعود شمخانی کیست؟

موعود شمخانی، برادرزاده علی شمخانی است که ۲ روز پیش خبر بازداشت او به دلیل فساد مالی تایید شد.

موعود شمخانی معاون سابق فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند بود که یکی از خبرگزاری‌های رسمی مدعی شد بازداشت شده است.

در سال ۱۳۹۴، موعود شمخانی، به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد. پس از وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در سال ۱۴۰۱، شایعاتی درباره همکاری وی با حسین عبدالباقی، مالک این ساختمان مطرح شده بود.

روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱، ساعت ۳۰:۱۲، حدود چهل درصد از ساختمان شماره (۲)، که جزء ساختمان‌های دوگانه به نام "متروپل" در خیابان امیری (امیر کبیر) آبادان قرار داشت، فرو ریخت. طبق آمار رسمی، متأسفانه در این حادثه ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

خبرگزاری برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و در این باره نوشت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است. موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا