Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو روزنامه عبری‌زبان به بررسی شرایط سوریه در یازدهمین سالروز آغاز بحران در این کشور پرداخته و نوشتند که با گذشت این مدت، بشار اسد هنوز پابرجاست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عاموس هارئیل» کارشناس نظامی صهیونیستی امروز (سه شنبه) در روزنامه هاآرتص به بررسی وضعیت سوریه در یازدهمین سالروز آغاز بحران در این کشور پرداخت و بر شکست تمامی برنامه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه رأی الیوم، او نوشت که با آغاز سال 2022 به این نتیجه و یقین رسیده که جنگ در سوریه در عمل پایان یافته و غبار حوادث فرونشسته است.

یک مقام صهیونیستی نیز بدون ذکر نام خود به این روزنامه گفت: «تمامی قواعد بازی که می‌شناختیم تغییر کرده و اکنون مقابل چشمان ما رئیس‌جمهور بشار اسد قرار دارد که بار دیگر شروع به بازسازی و توسعه سوریه جدید می‌کند.»

در همین راستا «لیلاخ شوال» تحلیلگر نظامی در روزنامه یسرائیل هیوم نیز نوشت که تغییرات مدت اخیر در سوریه تا حد بالایی دراماتیک بود و پس از سال‌ها بحران و جنک داخلی و کشتار و آواره شدن میلیون‌ها نفر بار دیگر این بشار اسد است که در مسند قدرت حضور دارد و تلاش می‌کند حاکمیت دولت دمشق را بر سوریه تکمیل کند.

او تأکید کرد که بشار اسد در این مسیر تا حد بسیاری مدیون ایرانی‌ها و حزب‌الله است و در ابتدای جنگ که دولت دمشق متحمل شکست‌های بزرگ می‌شد، این ایران و حزب‌الله بودند که به سرعت وارد عمل شده و مسیر پیروزی‌ها را به روی دمشق هموار کردند و پس از آن بود که روسیه نیز که فرصت را برای حضور و نفوذ در منطقه مناسب می‌دید وارد عمل شد.

به نوشته رأی الیوم، طبق نوشته‌های کارشناسان صهیونیستی، دولت سوریه از سال 2018 شروع به بازیابی حاکمیت خود و بازسازی شاکله ارتش کرده است و هرچند هنوز تمامی مناطق سوریه تحت تسلط دولت نیست، اما بشار اسد با تمامی توان برای تحقق این هدف تلاش می‌کند.

هشدار سوریه به رژیم اسرائیل/ فیصل مقداد: از گفت‌وگوها بین ایران و عربستان استقبال می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه بشار اسد سوریه بشار اسد بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • کارشناس صهیونیست: چرا نتانیاهو برای حمله به رفح معطل می‌کند؟
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است