Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش ملکی فر روز سه شنبه در حاشیه برگزاری دومین روز از چهارمین نشست سرمایه گذاری فناوری در صندوق نوآوری وشکوفایی در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا افزود: یکی از خدماتی که در این صندوق به شرکت های دانش بنیان ارایه می شود، ‌علاوه بر انواع تسهیلات، ضمانت نامه و سرمایه گذاری، مجموع خدمات توانمند سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد:‌ صندوق نوآوری و شکوفایی با ارایه خدمات توانمندسازی به گسترش توان مدیریتی شرکت های دانش بنیان و تقویت توان تجاری سازی و توسعه بازار آنها در داخل کشور و افزایش صادرات آنها کمک می کند، به عبارتی به این شرکت ها کمک می شود تا بتوانند بیشتر در داخل کشور محصولات خود را به فروش برسانند و همچنین وارد بازارهای بین المللی شوند.

معاون توسعه صندوق نوآوری وشکوفایی به رویداد ۲ روزه چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری (TIM ۲۰۲۲  (Technology Investment Meeting  که از روز گذشته در تهران درحال برگزاری است،‌اشاره کرد و گفت: روز نخست این رویداد در پارک فناوری پردیس و روز دوم آن به منظور کمک به توسعه بازار شرکت های دانش بنیان درصندوق نوآوری برگزار و میزبانی شده است.

ملکی فر یادآور شد: صندوق نوآوری  و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان، علاوه بر حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی و خارجی، اقدام به اعزام و پذیرش هیئت های تجاری کرده است که امکان ملاقات ومذاکره شرکت های دانش بنیان با واسطه های صادراتی، مشتریان و سرمایه گذاران خارجی را فراهم می کند، امروز نیز درهمین راستا ۱۰۰ نفر از بازرگانان و سرمایه گذار از۱۳ کشور دنیا از جمله کشورهای عضو دی هشت  شامل نیجریه، مصر، ترکیه، پاکستان، مالزی، بنگلادش و اندونزی و ایران و دیگر کشورها در محل صندوق نوآوری و شکوفایی حضور دارند و نمایشگاهی از دستاوردهای ۳۲ شرکت دانش بنیان بین المللی که وارد بازار صادراتی شده اند و تجربه صادراتی دارند، برپا شده است.

وی تصریح کرد: این ۱۰۰ سرمایه گذار امروز درقالب نمایشگاه درحال مذاکره با شرکت های دانش بنیان ایرانی هستند و امیدواریم این مذاکرات به بین المللی شدن و توسعه صادرات و بازار خارجی شرکت های ما کمک کند.

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: شرکت های ایرانی هم برای صادرات کالا و خدمات و هم اعطای نمایندگی به خریداران و هم به سرمایه گذاری مشترک و تولید مشترک در سایر کشورها آماده هستند.

ملکی فر با یادآوری اینکه شرکت های دانش بنیان آماده انتقال فناوری به سایر کشورهای عضو دی هشت هستند، گفت: این شرکت ها از همه حوزه ها از جمله فناوری اطلاعات و نرم افزار، ‌ سخت افزار، الکترونیک و مخابرات، ماشین آلات و حوزه سلامت، مواد پیشرفته و فناوری های شیمیایی در این نمایشگاه حضور دارند نکته مهم این است که بیشتر شرکت ها، ‌شرکت هایی هستند که تجریه صادراتی داشتند. ‌

 به گزارش ایرنا، نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM یک رویداد بزرگ و بین‌المللی است که با هدف بالا بردن سطح کسب‌وکارهای فناورانه در هشت کشور اسلامی در حال توسعه عضو سازمان دی هشت شامل مصر، نیجریه، ترکیه، ایران، پاکستان، مالزی، اندونزی و بنگلادش و هم افزایی بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیران این حوزه برگزار می‌شود.

چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری (TIM ۲۰۲۲) روز گذشته در پارک فناوری پردیس شروع به کار کرد.

برچسب‌ها نشست سرمایه گذاریTIM صندوق نوآوری و شکوفایی دانش‎ بنیان ‎ها صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نشست سرمایه گذاریTIM صندوق نوآوری و شکوفایی دانش بنیان ها نشست سرمایه گذاریTIM صندوق نوآوری و شکوفایی دانش بنیان ها صادرات غیر نفتی نشست سرمایه گذاری فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت های دانش بنیان بین المللی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ برنامه «راهیان پیشرفت»، توسط خانه نوآوری و فناوری ایران با هدف ترویج دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و آگاهی جامعه استعدادهای برتر و نخبگان، برگزار می‎شود.

این فصل از رویداد راهیان پیشرفت با حضور جمعی از مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیئت امنایی با بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) زمینه را برای اطلاع‌رسانی و آشناسازی جامعه مخاطب با دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان فراهم می‌کند.

گام اول این برنامه با نقش آفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برای آشنایی دستاوردها و پیشرفت‌های فناورانه و نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان از زمستان 1402 و در قالب برگزاری هفت برنامه بازدید از کنسرسیوم دیالیز ایران، نخستین شتاب‌دهنده زیست‌فناوری کشور، بزرگترین پارک فناوری غرب آسیا، شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه تبلیغات و برندینگ، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام و یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی برگزار شد.

در خانه نوآوری و فناوری ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف مانند مواد پیشرفته، صنایع خلاق، زیست‌فناوری و سایر محصولات و خدماتی که از ظرفیت صادراتی برخوردار هستند به نمایش درآمده است.

این رویداد، مسیر ارتباط و تعامل هرچه بهتر اقشار دانش آموز و دانشگاهی را با  توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور و نیز دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان هموار کرده و در ترسیم افق پیش روی نقش آفرینان اقتصاد کشور گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان این بازدید، مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیات امنایی حاضر ضمن بازدید از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه، با توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود