Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@05:03:03 GMT

در شرکت آب‌وفاضلاب کهگیلویه‌وبویراحمد چه خبر است؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۰۸۲۶

در شرکت آب‌وفاضلاب کهگیلویه‌وبویراحمد چه خبر است؟

مشکلات و حاشیه‌های تمام‌نشدنی در شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه‌وبویراحمد کار را به جایی رساند تا مسئولان آبفا بجای پاسخگویی به مردم، رسانه را قربانی مشکلات مدیریتی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس بحران آب در شهر یاسوج تا هفته‌های گذشته حتی در مرکز این شهر ادامه داشت و شهروندان یاسوجی بر خلاف سال‌های گذشته که فقط در تابستان‌ها با کمبود آب مواجه بودند رنج بسیاری دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات آب و فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد مدتی است که روند صعودی داشته و تنها به کمبود آب اختصاص نداشته و مشکلات عدیده ای برای شهروندان ایجاد کرده است.

بارها خبر مطالبه‌گری آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد بر روی خروجی رسانه ها رفت تا عدم پرداخت حقوق آبداران،کمبود آب در شهر پر آب یاسوج و سایر نقاط استان، عدم ترمیم به موقع شکستگی ها، پروژه‌های نیمه تمام، و اقدام اخیر یکی از طلب‌کاران این شرکت خدمات رسان در انسداد درب ورودی دسته گل هایی باشد که عدم توانایی در مدیریت باعث و بانی همه آنها باشد.

مسئولان شهرداری یاسوج در گفتگوهای مختلف با رسانه ها و حتی در جلسات استان حفاری‌های بی حساب و کتاب شرکت آب و فاضلاب  راعامل اصلی تخریب سطح وسیعی از آسفالت خیابان ها و معابر این شهر ارزیابی می کنند و بدون شک سایه سنگین سوء مدیریت عاملی بر عدم پویایی یک سازمان بوده و ضعف راهبردهای مدیریتی می تواند حاشیه هایی را بدنبال داشته باشد که به برخی در پاراگراف های بالا اشاره کردیم.

اگر جستجویی بر روی خروجی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم می توانیم به ضعف راهبردهای مدیریتی در پرداخت مطالبات کارکنان، پیمانکاران و حتی توزیع عادلانه آب در نقاط مختلف استان و عدم توانایی در رفع مشکلات شبکه فرصوده  پی ببریم که این مشکلات معمولا با فرافکنی از سوی آب و فاضلاب استان به رسانه ها پاسخ داده شده است.

در آخرین حاشیه ایجاد شده در آب و فاضلاب استان یکی از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد خبر از انسداد درب ورودی آبفای استان با یک دستگاه جرثقیل خبر داد تا نوع پاسخگویی مدیریت روابط عمومی این شرکت خدمات رسان در نوع خود جالب باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان در مطلبی که برای رسانه های استان ارسال شده بود به خبر این رسانه واکنش نشان داده بود و گفت: متأسفانه برخی شبه رسانه های مغرض همچون (......) با غرض ورزی و به دلیل عدم صداقت دیرینه در نشر واقعیات و اخبار و حتی بدون پرسش و تأمل نسبت به موضوع، فرد یا افرادی که اقدام به متوقف نمودن جرثقیل جلوی درب ورودی شرکت آبفا استان نموده اند را به دروغ رانندگان جرثقیل شرکت آبفا استان قلمداد و در ادامه بر اساس آن داستان سرایی و سناریو سازی نموده اند که این نحوه شایعه سازی، دروغ پراکنی و شگرد فریبکارانه در اطلاع رسانی بدون تردید خدشه و ضربه بر استوانه آبرویی و پیکره و جایگاه رفیع رسانه و اصحاب متعهد رسانه بوده و ترویج و استمرار آن ضربه سهمگین به منزلت اصحاب رسانه و اعتماد عمومی به آن بوده و اطلاع رسانی را نزد افکار عمومی به چالش می کشد.

در  بخشی از این مطلب عباراتی به کار برده شده که هرگز نمی تواند به عنوان یک پاسخ بر علیه رسانه از آن استفاده کرد و اگر هم اشتباهی از رسانه سرزده باشد می توانست با عبارات بهتری پاسخ داده شود و از ادامه حاشیه های این شرکت خدمات رسان خودداری کرد و نباید از اصل موضوع یعنی مسدود شدن راه ورودی، آن هم به دلیل عدم پرداخت مطالبات غافل شد.

نوع پاسخگویی  آبفای کهگیلویه و بویراحمد به مشکلاتی که رسانه های استان عنوان می کنند را می توان به دیگر حواشی شرکت آبفا اضافه کرد و یک بار دیگر باید این صحبت سخنگوی دولت را در آذر ماه امسال با هم مرور کنیم که گفت: دولت سیزدهم با روی باز از نقد دلسوزانه و تذکرات مردم و رسانه‌ها استقبال می‌کند.

متاسفانه این رویه و نوع پاسخگویی طلبکارانه برای فرار رو به جلو به بدعتی در استان تبدیل شده است که نیازمند است مسئولان روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان به آن توجه ویژه داشته باشند و اجازه ندهند رسانه قربانی بیان مطالبات مردم و ضعف دستگاه ها شود و همچنین از نماینده ارشد دولت در استان خواست تا خدمت به مردم را قربانی سیاست نکرده و با سوء مدیریت ها به طور جد برخورد کنند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شرکت آبفا رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار و ۱۱۰دانش آموز این استان در آزمون سراسری کنکور شرکت کردند.

«حمزه هادی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ۱۰ هزار و ۳۴۷ دانش آموزان در گروه تجربی، هفت هزار و ۵۰نفر در گروه علوم انسانی، ۷۵۶ دانش آموز در گروه ریاضی، ۳۶۹ نفر در گروه هنر و ۵۸۸ داوطلب زبان های خارجی کهگیلویه و بویراحمدی در این آزمون سرنوشت ساز شرکت کردند.

وی اظهار کرد: آزمون سراسری امسال در هفت حوزه امتحانی شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین سهم را درمیان رشته های مختلف کنکور سراسری امسال دارد، خاطرنشان کرد: تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور استان است.

هادی پور تصریح کرد: ۶۳ درصد از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال در کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: آزمون سراسری امسال ورود به دانشگاه‌های کشور در دو نوبت برنامه ریزی شده که نوبت نخست آن روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه و نوبت دوم آن نیز روزهای هفت و هشتم تیرماه انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است