Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم استقلال تهران تایید کرد برای بازی فردا دو بازیکن این تیم را به دلیل مشکلات سربازی در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: تیم فجرسپاسی تیم خوبی است و آن‌ها می‌تواستند رتبه بهتری هم داشته باشند، اما درباره بازی باید بگویم که تمام بازی‌های ما از حساسیت زیادی برخوردار است و با تمام بازیکنان در این مورد صحبت کردیم و فاکتور مهم برای بازی فردا این است که بازیکنان با تمرکز بالا در زمین حاضر شوند و هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجیدی درمورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: یزدانی و مرادمند را در اختیار نداریم و یک ساعت پیش باشگاه این موضوع را به ما اعلام کرده است و وریا غفوری به دلیل مسائل انضباطی و آقای دانشگر هم یک مصدومیت جزئی دارد.

یزدانی و مرادمند برای بازی فردا نیستند؟ مجیدی در این خصوص گفت: از طریق سایت رسمی باشگاه در این مورد اطلاع رسانی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال فجر شهید سپاسی برای بازی فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم