Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و فجر سپاسی اظهار داشت: چندین بازی تیم فجر را دیده ایم. این تیم با توجه به بازی ها می توانست رتبه بهتری در جدول داشته باشد.  نه تنها بازی فردا بلکه تمام مسابقات پیش رو برای ما مهم است، در طول هفته با بازیکنان در مورد این مسابقه صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها فاکتور مهم این است که بچه ها با تمرکز کامل در این بازی بازی کنند تا ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص غایبان استقلال مقابل فجر شهید سپاسی گفت:سیاوش یزدانی و مرادمند نمی توانند برای ما بازی کنند و این موضوع را یک ساعت پیش باشگاه به ما اعلام کرد. ووریا غفوری به دلیل مسائل انضباطی،دانشگر به دلیل مصدومیت جزئی و همچنین ابوالفضل جلالی به علت سرماخوردگی در بازی فردا حضور نخواهند داشت. در مورد جلالی باید ببینیم او به بازی می رسد یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت آمانوف و اینکه در ۲ بازی گذشته از وی در ۲ پست استفاده شده و آیا تفکر کادر فنی در بازی فردا هم همینگونه است یا خیر گفت: در مورد مسائل فنی زیاد نمی توانم توضیح بدهم ولی قبلا هم گفته ام او بسیار بازیکن با کیفیتی است و فکر می کنم به تیم ما خیلی کمک خواهد کرد. ان شاالله در بازی فردا هم از او استفاده می کنیم و امیدوارم او بتواند به روند رو به رشدش ادامه بدهد.

کد خبر 659123 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه استقلال بازی فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند، ولی در قلب من هستند.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعار‌هایی می‌دادند، ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روز‌ها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است