Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان گفت: جهاد تبیین باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمد‌باقر محمدی‌لائینی امروز در نشست تخصصی طلایه داران جهاد تبیین در سالن الغدیر سپاه اظهار داشت: جهاد تبیین هم در قرآن آمده و هم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است ‌و همه مجاهدان این جهاد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین و مقابله با جنگ  نرم دشمنان انقلاب اسلامی است افزود: با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب، تحقق منویات و فرامین ولی امر مسلمین جهان در گرو جهاد همه جانبه مردم و مسئولین است.

لائینی بیان داشت: نسل امروز یعنی نوجوانان و جوانان امروز واقعیت‌های تاریخی و قبل از انقلاب را به خوبی درک نکرده اند و به همین دلیل امروز جنگ دشمن با ما جنگ رسانه ای، تبلیغاتی‌، فرهنگی و تحریف واقعیت‌هاست در نتیجه جهاد تبیین باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: این جهاد در دو حوزه تبلیغ، تببین معارف دین، تبیین حوادث واقعه، واقعیتهای امروز جامعه واقعیتهای انقلاب، واقعیتهای پیشرفت کشور  را بیان کنیم منفعل نشویم  معارف دین را برسانیم فلسفه شکل گیری حوزه علمیه نیز  این است که مطالب  و آموزه های دین را بیاموزیم و به مردم برسانیم.

امام‌جمعه ساری بیان داشت: رسالت امروز این است که نسبت به امورات دینی فردی و اجتماعی بی تفاوت نباشیم پای نظام وانقلاب باشیم نسبت به انقلاب و مسائل دینی احساس مسئولیت و از حریم انقلاب دفاع کنیم.

نسخه الکترونیکی کتاب «جهاد تبیین» منتشر شدکسانی که تریبون در اختیار دارند باید به تبیین دستاوردهای نظام اسلامی بپردازندفرمانده سپاه استان مرکزی: "جهاد تبیین" از مهمترین الزامات در گام دوم انقلاب است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انقلاب ما سخت ترین دشمنی ها مانند جنگ سرد،جنگ نرم ،محاصره تحریم وتهدید را شاهد بود اما به با پایداری به پیشرفت خود ادامه داد.

وی گفت: نتیجه تبیین و روایتگری ما تاثیر را هم مد نظر قرار دهیم تا مخاطب از گفته های ما تحت تاثیر قرار گیرد که این‌ تاثیر گذاری برروی عقل و بردل و جان است ابتدا باید عقل را با منطق و استدلال قانع کنیم و سپس بر دل و جان افراد تاثیر بگذاریم که رسانه ها در این جهاد بزرگ نقش مهمی دارند و باید تصویر سازی هنرمندانه برای مقابله با جنگ روایت های دشمن و آگاه سازی جامعه به ویژه نسل جوان داشته باشند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد تبیین قرار گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ماموستا رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: کارگران در توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در سایه امنیت وایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

امام جمعه سنندج در ادامه بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار رهبری تاکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ انسان مظلوم و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، نابخشودنی است.

تبریک روز سنه و آغاز هفته معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش و لزوم رعایت رعایت حجاب اسلامی، از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج به آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • نماز جمعه سنندج
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه