Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،  جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر در جریان بررسی لایحه افزایش کرایه تاکسی در سال آینده گفت: پیشنهاد می شود که نرخ کرایه تاکسی متوسط افزایش ۲۵ درصدی داشته باشد و همچنین پیش بینی استفاده از خودروهای با کیفیت بالاتر نیز در این لایحه شده است که می‌توانند در صورت فراهم شدن این امکان طبق مصوبات دوره های قبل افزایش نرخ داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بیمه تاکسیرانان فعال به‌زودی با همکاری تأمین اجتماعی انجام خواهد شد

وی با بیان اینکه استفاده از نظام پرداخت الکترونیک در سال آینده جزو تعهدات تاکسیرانی است گفت: امکان متغیر بودن کرایه در ساعات پیک نیز وجود دارد.

تشکری هاشمی خاطرنشان کرد: در این لایحه آمده است که به طور متوسط نرخ کرایه ۲۵ درصد افزایش یابد اما در برخی خطوط که نیاز به تغییر نرخ است می توانند تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داشته باشند. اما در خطوط دیگر باید کمتر از ۲۵ درصد افزایش نرخ باشد که بالانس این عدد به ۲۵ درصد برسد.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت:برای تردد شب  یعنی از ساعت ۲۲ تا  ۶ صبح افزایش ۲۰ درصدی تعرفه در نظر گرفته شده است چراکه نظامات جبرانی پیش بینی شده تا بتوانیم تاثیر تورم را در رانندگان تاکسی کاهش دهیم.

سرانجام اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حداکثر آراء افزایش میانگین ۲۵ درصد نرخ کرایه تاکسی را تصویب کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1130886 برچسب‌ها سازمان تاکسیرانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان تاکسیرانی کرایه تاکسی نرخ کرایه ۲۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان

حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۶۰۴ TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شد که ۶۸ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: این کانتینر‌ها عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالا‌های با شرایط نگه‌داری ویژه به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال شد.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان صادرات کالای غیرنفتی را نیز با ۳۲ درصد افزایش ۶ هزار و ۲۹ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو