Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:06:06 GMT

حفر چاه های ارت در محدوده منطقه ۱۳

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۱۶۷۰

حفر چاه های ارت در محدوده منطقه ۱۳

به گزارش خبرگزاری مهر، حمد هادی علی‌احمدی با بیان اینکه حفر چاه‌های ارت در معابر به‌منظور جلوگیری از برق‌گرفتگی انجام می‌شود، گفت: ۱۰ حلقه چاه ارت به منظور اجرای سیستم اتصال زمین جهت جلوگیری از برق گرفتگی و تخلیه فوری جریان الکتریکی در بوستان جنگلی سرخه‌حصار حفر شد.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه عملیات حفر چاه‌های آرت تا سال آینده ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: با شناسایی نقاط مورد نیاز توسط کارشناسان، چاه‌های ارت در محدوده تعیین شده حفر و تا حد زیادی از برق‌گرفتگی، آتش سوزی و خطرات ناشی از آن جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سیستم چاه ارت در نقاطی که بیشتر در معرض رطوبت و آب قرار دارند مانند زمین‌های چمن، باغچه‌ها و فضاهای سبز اجرا می‌شود و در این راستا تعداد ۱۰ حلقه چاه ارت در بوستان جنگلی سرخه حصار حفر شده و در دیگر نقاط مورد نیاز ادامه می‌یابد.

وی در خصوص طراحی و پیاده‌سازی سیستم آرتینگ و کاربرد چاه ارت تصریح کرد: برای حفاظت از جان افراد و همچنین تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در برابر جریان‌های الکتریکی ناخواسته و قوی از قبیل صاعقه این جریان باید به زمین منتقل شود.

وی با اشاره به وجود ۷ هزار متر مسیل و حوضچه رسوب‌گیر در منطقه ۱۳ بیان کرد: به منظور جلوگیری از تجمع آب در این نقاط بویژه در روزهای بارانی، فعالیت پاکسازی آنها به شکل مستمر در حال انجام است؛ به‌طوری‌که روزانه با لایروبی ۲ هزار و ۷۰۰ متر طول، حدود ۳۵۰۰ کیلوگرم زباله از مسیل‌ها استخراج می‌شود.

کد خبر 5431044

منبع: مهر

کلیدواژه: برق گرفتگی شهرداری تهران پارک ملی سرخه حصار شهرداری تهران آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش ترافیک شورای شهر تهران موتور سیکلت میراث فرهنگی گردشگری کمیته امداد امام خمینی پلیس راهور غلامحسین محسنی اژه ای سانحه تصادف قوه قضاییه آلودگی هوا چاه ارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی های اولیه از فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، اظهار داشت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب وفاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیروهای منطقه در کوتاه ترین زمان مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)