Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کردستان اظهار کرد: مدیران سابق هر سه حوزه سرمایه‌های ارزشمندی برای استان هستند که قطعا باید از تجربیات انها استفاده کرد.

وی گفت: مدیران کل جدید هم از جوانان انقلابی توانمند و از مدیران مردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دار و جزو فرزندان شهدا هستند و از محبوبیت خوبی بین اقشار ضعیف بهره‌مند هستند.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم این مدیران هر کدام در مسیر توسعه و تعالی استان در سطح توان و اختیارات مدیریتی تلاش کنند.

وی نهادینه کردن فرهنگ کم‌گویی در بین مدیران را ضروری خواند و گفت: در برخی از جلسات آنقدر طولانی سخنرانی می‌شود که هم شنونده را خسته می‌کند و هم تاثیرگذاری ندارد.

زارعی‌کوشا به انتصاب مدیران جوان در پست‌های مختلف گریزی زد و گفت: انتصاب‌ها یک جوان‌گرایی در مدیریت استان تا حدود قابل توجه میانگین سنی مدیران استان را کاهش داده است.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد این رویه در انتخاب مدیران جوان مسیر پرورش نیروهای متخصص و جوان را در این استان فراهم کرده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: جریان انقلابی در استان کردستان در دولت‌های مختلف اصول‌گرا و اصلاح‌طلب زیاد فرصت بروز و ظهور پیدا نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه معتقدم اصالت به خدمت واقعی و مردم‌گرایی است افزود: امروز شاهد هستیم یک مجموعه از مدیران جوان مسوولیت را به دست می‌گیرند که جای امیدواری است.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: در این انتخاب و انتصاب‌ها بحث شیعه و سنی و ترک و کرد نداریم کردستان مظهر برادری است و این مهم باید به صورت کامل ظهور و بروز پیدا کند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد انتصاب و معرفی سه مدیرکل و مدیر جوان در استان هستیم که هر کدام از فرزندان تسنن و تشیع و شهدای این استان هستند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: زارعی کوشا کردستان جریان انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

 استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در این رقابت‌ها آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره، کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره، ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره، آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز و ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسور‌های کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی