Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:35:40 GMT

مدیران به جای بیان مشکلات به فکر برطرف کردن آن باشند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۰۵۷۴

مدیران به جای بیان مشکلات به فکر برطرف کردن آن باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی‌اکبر کی‌پور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری تربت‌حیدریه ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارکرد: صرف بیان مشکلات نشان از توانمندی مدیریتی نیست. هنر یک مدیر آن است که به جای طرح مشکلات، به فکر رفع آن‌ها و چاره‌جویی به منظور کسب رضایت شهروندان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند بسیاری از مشکلات جنبه ملی یا استانی دارند، اما این وظیفه مدیران شهرستانی است تا با درایت و تدبر نسبت به کاهش یا رفع آنها اقدام کنند یا حداقل با زبان خوش مردم را به لحاظ رو حی تسکین بخشند.

وی افزود: امروز اگر نقصی در عملکرد مدیریتی ملاحظه می‌شود به افراد بازمی‌گردد و باید هرکس در حیطه کاری خود مشکلات را رفع کند.

کی‌پور خاطرنشان کرد: بیان جمله‌هایی نظیر «فاقد اختیار هستیم» در شان یک مدیر نظام اسلامی نیست. شایسته جمله «ما می‌توانیم» را که مبین مدیریت جهادی است، در عمل نشان بدهیم. کار جهادی زمانی معنا پیدا می‌کند که در پی رفع مشکلات باشیم. زمانی که مشکلی نباشد، هیچ مسوولی نمی‌تواند خود را مدیر توانمند معرفی کند.

۵ هزار اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی جذب شد

سلمان دانشور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: در طول یک سال اخیر از مجموع ۷ هزار میلیارد ریال سهم استان برای جذب اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع بانک‌ها، تاکنون ۵ هزار میلیارد ریال برای ۱۵ هزار طرح اشتغالزایی جذب شده و در نتیجه برای ۱۸ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت این نهاد، خدمات اجتماعی، شناسایی استعدادهای بالقوه و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است تا بتوانند با کارآفرینی و اشتغالزایی، استعدادهای بالقوه خود را به فعلیت برسانند و جذب اعتبارات اشاره شده نیز در این راستا بوده ‌است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای ادای تربت حیدریه ما می توانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اسلام موسوی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۲۲۰۰ کولر، ۱۷۸ هزار و ۵۴۹؛ بسته معیشتی و ۴۶ هزار و ۵۶۸ بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان افزود: همچنین در سال گذشته با پرداخت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال، چهار هزار و پانصد شغل توسط بسیج سازندگی در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰۵ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی احداث و ۱۵۲۲ واحد مسکونی تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت این نهاد احداث شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان گفت: در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست نیز ۱۱ هزار و ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی صورت گرفت و در سطح یک هزار هکتار مدیریت روان‌آب انجام شد.

وی با اشاره به آسفالت ۱۰ کیلومتر معابر و راه روستایی خوزستان و تخصیص یک هزار تن قیر و آبرسانی به ۱۸۹ روستای استان توسط بسیج سازندگی استان بیان کرد: تفاهمنامه‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز ایستگاه‌های نجات غریق خوزستان، تفاهم‌نامه پنج جانبه بین کمیته امداد، بنیاد شهید، فنی و حرفه‌ای و بسیج سازندگی در زمینه آموزش و اشتغال، توانمند سازی و تحول اجتماعی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی امضا شده است.

کد خبر 6095323

دیگر خبرها

  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند