Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف رانگنیک معتقد است دیگو سیمئونه سرمربی بسیار احساساتی و پرهیجانی است که این احساسات را به خوبی به تیمش منتقل می کند.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی با اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و در مورد شرایط ادینسون کاوانی، این دیدار، برگزاری فینال در روسیه و سایر مسائل صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، رالف رانگنیک در این کنفرانس خبری در مورد ادینسون کاوانی گفت:

ادینسون با ما سفر نخواهد کرد، او در تمرینات حضور نداشت و در چند هفته اخیر با ما تمرین نکرده است. او بخشی از تیم ما در این دیدار نخواهد بود. او مشکلاتی در کشاله ران خود دارد. تا زمانی که احساس نکند می تواند به صورت کامل دوی سرعت را انجام دهد، فشار آوردن به او برای بازگشت به میادین منطقی نیست.

آماده سازی برای این دیدار؟

در لیگ قهرمانان نیاز دارید در تمام بخش ها در بالاترین سطح بازی کنید. ما مطمئن شدیم که بازیکنان در روزهای اخیر به خوبی ریکاوری کرده باشند و شاید چندین بازیکن تازه نفس را در ترکیب قرار دهیم. فردا خواهیم دید. از نظر ذهنی نیاز داریم برای فضایی کاملاً احساسی، اگر نگوییم خصمانه، آماده شویم. فکر نمی کنم تیم صعود کننده فردا تعیین شود. همه چیز در بازی برگشت در اولدترافورد تعیین خواهد شد.

 برگزاری فینال در روسیه؟

هنوز راه زیادی تا فینال مانده است. اگر قرار است شانسی برای حضور در فینال داشته باشیم، اول باید مقابل اتلتیکو مادرید بازی کنیم. ما کاملاً آگاهیم که این آسان ترین قرعه در بین تمام قرعه هایی که می توانست برای ما رخ دهد، نیست. چیزی که بعداً در مورد مکان برگزاری فینال اتفاق خواهد افتاد به یوفا بستگی دارد و مسئله ای است که یوفا و سیاستمداران باید در مورد آن تصمیم بگیرند. ما همه امیدواریم که نه تنها اینجا در انگلیس، بلکه در کل اروپا و بقیه دنیا از تنش ها کاسته شود. حقیقتش این موضوع مهم تر از یک بازی لیگ قهرمانان است.

 روحیه تیمی منچستریونایتد؟

فکر می کند ما در بازی های اخیر این روحیه را نشان دادیم. در بازی هایی قبل از بازی مقابل لیدزیونایتد این اتفاق رخ داد اما در نهایت همان طور که برونو گفت، همه چیز در مورد کسب نتیجه درست و مناسب است. در دو بازی اخیر ما سه امتیاز را در هر دو بازی به خود هدیه کردیم و این برای آینده ما مهم است، هم در بازی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مادرید و هم در لیگ برتر.

اتلتیکو مادرید؟

آن ها با هویتی مشخص و سبک بازی کاملاً قابل تشخیصی، جام هایی را کسب کرده اند. فکر نمی کنم در سال های اخیر این موضوع تغییر کرده باشد. آن ها همیشه تیمی احساسی هستند و این بازتابی از شخصیت سرمربی آن هاست. دیگو سیمئونه احتمالاً یکی از بهترین سرمربیان احساساتی اروپاست. سبک بازی و عملکرد تیم های او همیشه نشان دهنده احساساتی است که او به تیمش منتقل می کند. ما نیاز داریم که در هر دو بازی با سطح انرژی و احساسات حریف برابری کنیم. بازی فیزیکی و درگیرانه ای خواهد بود، فضا احساسی خواهد بود و باید در هر دو بازی از نظر روانی قوی باشیم. سعی خواهم کرد تیممان را برای این چالش آماده کنم.

جانشین احتمالی ات؟

این سوال مناسبی برای حال حاضر نیست. این سوالی است که باید در تابستان پرسیده شود. تمرکز کامل ما روی شرایط فعلی تیم، تنش های فعلی، بازی فردا در لیگ قهرمانان و 12 بازی آخر لیگ برتر است. برای تمام مسائل دیگر باید تا پایان فصل صبر کرد.

 

اخبار داغ 

عیسی آل کثیر همچنان زیر بار جراحی نمی رود سازنده ایرانی دیوار آفساید: در فدراسیون فوتبال به من گفتند دانش بومی معنی ندارد اوبامیانگ: به دمبله گفتم باید اینجا بمانی؛ تایرون مینگز سرسخت‌ترین مدافعی است که دیده‌ام حضور نیمار در افتتاحیه فیلم بتمن / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد

نماینده ژاپن با قضاوت علیرضا فغانی، شکست بازی رفت را جبران کرد و در ضربات پنالتی پیروز شد. 

به گزارش تابناک ورزشی، یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی دیدار برگشتشان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی انجام دادند که نماینده ژاپن ۳ بر ۲ به برتری رسید.

با این حال شکست یک بر صفر در دیدار رفت باعث شد تا بازی ۳-۳ مساوی شود و به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا یوکوهاما در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ برنده شود و به دیدار نهایی راه یابد.

به این ترتیب یوکوهاما و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست