Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی گلستان گفت: رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان وی امروز در دیدار‌های جداگانه، پاسخگوی مشکلات ۹۱ نفر در ملاقات مردمی امروز بودند.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی بیان کرد: رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان وی امروز در دیدار‌های جداگانه، پاسخگوی مشکلات ۹۱ نفر در ملاقات مردمی امروز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی گلستان افزود: اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی دوباره به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده است، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان و اعلام شکایت در حوزه حقوق شهروندی موضوع بیشتر این درخواست‌ها بود.

وی ادامه داد: سه شنبه‌ها، تمام وقت پاسخگوی مراجعان هستیم و در دیگر روز‌های هفته هم افراد اگر مشکل یا درخواستی دارند، می‌توانند مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: دادگستری گلستان جهاد کشاورزی و امور اراضی را به تخریب بناهای غیرمجاز در روستای زیارت مکلف کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری گلستان ملاقات مردمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان ملاقات مردمی دادگستری گلستان ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر