Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تجربه اینگونه شکست‌ها را داریم و امیدوارم این تجربه در بازی بعدی جواب دهد.

خبرگزاری میزان - محمدرضا تندروان، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از شکست ۳ بر صفر مقابل پیکان در آغاز دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*شاهد یک بازی یکطرفه بودیم که در آن تمام برنامه‌های تیم پیکان به خوبی اجرا شد. برنامه‌های ما نیز تنها در چند پوئن هر ست به اجرا درآمد.

*ما اسیر کار خوب تیم پیکان شدیم. آن‌ها مقابل ما کاملاً محکم بازی کردند و اجازه ندادند برنامه‌های ما در زمین اجرا شود. این شکست تلنگری بود تا در بازی بعدی کاملاً هوشیار باشیم.

*در حال حاضر تیم شهرداری ارومیه شرایط خوبی ندارد و وظیفه‌ام است که ریکاوری روحی مناسبی برای بازیکنان انجام دهم.

*برنامه‌ای برای بازسازی تیم دارم که امیدوارم اجرا شود. ما تجربه اینگونه شکست‌ها را داریم و امیدوارم این تجربه در بازی بعدی جواب دهد. من به بازی برگشت امیدوارم.

بیشتر بخوانید: پلی‌آف لیگ برتر والیبال| پیکان با شکست ارومیه بحران زده به نیمه نهایی نزدیک شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه محمد رضا تندروان پیکان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه پیکان شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید پاشازاده اظهار داشت: در حال حاضر این طرح به صورت آزمایشی در روستای باری در بخش انزل ارومیه در حال اجرا است و به زودی در دیگر روستاهای این شهرستان نیز اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح قرائت کنتور، صدور به روز صورتحساب آب بها، ارزیابی واحدهای مسکونی و غیرمسکونی در خصوص تغییر کاربردی و تغییر تعداد واحد،برداشت نقاط UTM محل کنتور آب، شناسایی انشعابات غیرمجاز، شناسایی واحدهای خالی از سکونت، شناسایی واحدهای دارای سکونت غیردائم، بروزرسانی شماره همراه مشترکین اجرا خواهد شد.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در خصوص تاثیر اجرای این طرح نیز گفت: اجرای این طرح باعث افزایش میزان رضایت‌مندی مشترکان و تکریم آنها می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم