Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - یکی از کارگران شهرداری گفت: نیرو‌های پاکبان شهرداری یاسوج حدود ۲۰۰ تن هستند که در شیفت‌های مختلف روز و شب مشغول به کار هستند.

او گفت: این کارگران آخرین پرداختی خود را در مهرماه ۱۴۰۰ دریافت کرده اند و با وجود تأخیر در پرداختی و نارضایتی، به دلیل بیکاری وسیع و طلبکاری ماه‌های زیادی از حقوق و بیمه خود از شهرداری، نمی‌توانند همین شغل را هم رها کنند و به سراغ شغل دیگری بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگری هم با بیان اینکه پیمانکار حقوق و مزایای ما را به یغما می‌برد و شهردار هم جوابگو نیست گفت: این کارگران که هر کدام بین ۱۰، ۱۵ و ۲۰ سال سابقه کار دارند می‌گویند حدود ۵ یا ۱۰ سال حق بیمه خود را دریافت نکرده اند.

یکی دیگر از این کارگران گفت: نوعی تبعیض میان کارگران در شهرداری قائل می‌شوند، پیمانکار حقوق و مزایا، عیدی و سنوات ما را برده است.

این کارگر گفت: به طور کامل بین نیرو‌های شرکتی و خدماتی تبعیض وجود دارد، تا زمانی که تبدیل وضعیت نشویم و نظام پیمانکاری برچیده نشود مشکل ما رفع نمی‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شهرداری پرداخت مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز