Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- اتاق عقد حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با ظرفیت دو اتاق عقد از ابتدای سال جاری تا انتهای بهمن‌ماه میزبان هزار و ۶۰ زوج جوان بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت از ابتدای سال 1400 تا ابتدای اسفندماه 1400 میزبان هزار و 60 زوج جوان برای انجام عقد ازدواج بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت از ماه ربیع الاول با تغییر دکوراسیون و چینش جدید سفره عقد هر روز بجز ایام عزاداری اهل بیت(ع) با ظرفیت دو اتاق عقد از ساعت 11 الی 18 به صورت یکسره پذیرای زوج‌های جوان است.

برای هماهنگی اتاق عقد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، زوجین می‌بایست مقدمات ثبت و آزمایشات مربوطه را انجام داده و سپس حداقل 10 روز قبل از تاریخ عقد با مراجعه به نشانی اینترنتی www.amfm.ir/wed فرم رزرو اتاق عقد را دانلود کرده و پس از تکمیل آن را به تایید محضردار برسانند.

زوجین باید پس از تکمیل فرم، آن را به ایمیل amfmwed@Gmail.com ارسال کنند و سپس منتظر تماس کارشناسان اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت جهت هماهنگی‌های بعدی باشند.

مجاوران و ساکنین شهر مقدس قم نیز می‌توانند علاوه بر روش بالا ، پس از تایید محضردار فرم را به‌صورت حضوری به کارشناسان اتاق عقد تحویل داده و زمان عقد را هماهنگ کنند.

تشکیل کمیته مشترک مجلس و دولت برای اصلاح قانون تسهیل ازدواجمصوبه کمیسیون تلفیق؛ وام ازدواج 120میلیون شدحجت الاسلام رفیعی: مشکل ازدواج باید با حمایت خیران حل شود

گفتنی است ظرفیت همراهان عروس و داماد برای حضور در اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت حداکثر 10 نفر است و از ورود افراد بیشتر جلوگیری به‌عمل می‌آید و همچنین استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی الزامی است.

همچنین ورود افراد دارای علائم سرما خوردگی به اتاق عقد حرم مطهر و پذیرایی هر گونه خوراکی اعم از شیرینی و شکلات حتی به صورت محدود ممنوع است.

لازم به ذکر است با توجه به تقاضای زائران گرامی برای استفاده از اتاق عقد و ضرورت ضد عفونی کردن محل، حضور به‌ موقع و خروج رأس موعد مقرر ضروری است.

انتهای پیام/452/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

بیشتر بخوانید: سمیرا حسن‌پور در نقش زن ناصرالدین‌ شاه

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.
دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعدها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228594 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)