Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:51:02 GMT

صحبت‌های مربی نساجی پیش از دیدار برابر صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۲۴۷۴

صحبت‌های مربی نساجی پیش از دیدار برابر صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، یک دیدار حساس در آبادان برگزار خواهد شد که طی آن، صنعت نفت میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

میزبان این دیدار با کسب چهار پیروزی و یک تساوی در پنج مصاف گذشته خود، حالا با ۲۶ امتیاز تلاش می‌کند تا برابر رقیب مازندرانی خود به برتری دست یافته و از سوی دیگر، پیکان و گل‌گهر در دیدارهای همزمان سه امتیاز دیدار خود را از دست بدهند تا یکی از شگفتی‌های لیگ برت رقم خورده و صنعت نفت به جمع پنج تیم بالای جدول بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، نساجی در چهار بازی اخیر خود تنها موفق به کسب دو امتیاز شده و عملکرد ابتدای فصل این تیم، حالا با قرار گرفتن در کمرکش جدول، مورد انتقاد است، گرچه این تیم از ابتدای فصل جاری خانه به‌دوشی پیشه کرده و نمی‌تواند در خانه از رقبای خود پذیرایی کند و این معضل، بدون شک لطمات فراوانی به این تیم وارد آورده است.

شاگردان الهامی پیش از دیدار برابر صنعت نفت دارای ۲۱ امتیاز هستند و اگر نتوانند از آبادان امتیازی دشت کنند، شاید جایگاه آنها در رده نهم جدول  دستخوش تغییر نشود، اما فاصله بسیاری با نیمه بالایی جدول پیدا خواهند کرد. بر همین اساس، دیدار برابر صنعت نفت برای مازنی‌ها اهمیت‌های فروانی دارد که قائمشهری‌ها به خوبی بر آن واقف هستند.

بر همین اساس، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در خصوص دیدار فردای این تیم برابر صنعت نفت آبادان، صحبت‌های را مطرح کرد.

شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار خوبی با تیم صنعت نفت در پیش داریم چرا که این تیم بازی خوبی روی زمین انجام می دهد و تیم با برنامه‌ای است.

وی افزود: از ابتدای فصل دوست داشتیم که فوتبال زیبا ارائه دهیم و به دنبال نتایج آنچنانی نبوده ایم، من فکر می کنم فردا بازی زیبایی رقم بخورد چرا که هر دو تیم برای فوتبال بازی کردن ظاهر می شوند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی مازندران صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان هفته 19 ساکت الهامی فولاد خوزستان سپاهان برابر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.
مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچ وقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش  در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند