معرفی بهترین سریال انیمیشنهای جهان در سایت پوفیلمو
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۳۲۶۰
پوفیلمو یک سایت سینمایی است که به نقد و بررسی فیلم، سریال، انیمیشن و... میپردازد. این سایت سینمایی به معرفی و بررسی فیلمها و سریالها در ژانرهای متفاوت از جمله ترسناک، رازآلود، کمدی، عاشقانه و ... میپردازد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وان پیس؛ بزرگترین انیمه تاریخ تاکنون/ انیمه وان پیس یک مجموعه مانگا نوشته Eiichiro Oda است که توسط Toei Animation تولید و توسط تلویزیون فوجی پخش میشود.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
خلاصه داستان وان پیس
گل دی راجر به عنوان پادشاه دزدان دریایی؛ قوی ترین و بدنام ترین دزد دریایی که در گرند لاین قایقرانی کردهاست. دستگیری و مرگ راجر توسط دولت جهانی تحولی را در سراسر جهان به ارمغان آورد. آخرین سخنان او قبل از مرگ، مکان بزرگترین گنج جهان، وان پیس را نشان داد. حالا همه در پی آنند تا به وان پیس دست یابند تا قدرتمندترین و بزرگترین دزد دریایی جهان شوند.
داستان ماجراهای میمون دی. لوفی، یک مرد جوان جاه طلب و در عین حال مهربان را روایت میکند. لوفی میوه صمغی را خورده که او را به یک مرد لاستیکی تبدیل کردهاست. او آرزو دارد با تبدیل شدن به یک دزد دریایی بزرگ، راه قهرمان دوران کودکیاش، کاپیتان شانکس را دنبال کند. در واقع، او قصد دارد گنج اصلی را پیدا کند و به “پادشاه دزدان دریایی” جدید تبدیل شود.
وان پیس؛ وعده ثروت و شهرت نامحدود
میمون دی. لوفی، پسر 17 سالهای که تعریف استاندارد یک دزد دریایی را به چالش می کشد. به جای یک دزد دریایی شرور و سرسخت که روستاها را برای تفریح غارت میکند، شگفتیای منحصربه فرد شیوه کار او است.
فکر یک ماجراجویی هیجان انگیز همراه با یافتن وان پیس و ملاقات با افراد جدید، دلایل لوفی برای تبدیل شدن به یک دزد دریایی است. شنکس، لوفی و خدمهاش به دنبال قهرمان دوران کودکی خود، از سرتاسر خط بزرگ سفر میکنند.
لوفی برای برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی، قویترین خدمه دزدان دریایی جهان را جمع آوری کرده است. تجربه ماجراهای دیوانه کننده، پرده برداری از اسرار تاریک و نبرد با دشمنان پر زور همه برای رسیدن به وان پیس!
سریال انیمیشن Pokemon پوکمون
این انیمیشن دارای نوشتههای هوشمندانه و یک فرمول بازاریابی طلایی بود که برای گسترش بازیهای ویدیویی پوکمون نینتندو در قلمروی جدید و پرسود طراحی شده بود.
انیمه Pokémon حول موجودات عجیب و غریب و در عین حال دوستداشتنی با واژگان محدود و پتانسیل تجاریسازی قوی میچرخید. شخصیت اول، پیکاچوی نمادین و اغلب خنده دار بود. اما اپیزودها بیشتر حول معرفی یک پوکمون دیگر میچرخیدند که شخصیتهای اصلی مجبور بودند آن را داشته باشند.
سریال انیمیشن Mighty Mouse مایتی مَوس
“اینجا آمده ام تا روز را نجات دهم!” موش توانا واقعاً به یک ستاره تبدیل شد، زیرا بچهها علاقه زیادی به موش کوچولوی بامزهای داشتند که بسیار مشتاق بود، زیرا او از شرورها با قدرت و تواناییهایی از نوع سوپرمن کلاهبرداری میکرد. همچنین چندین بار این شخصیت در انیمیشن های مختلف احیا شد. تم فوقالعاده آهنگ مایتی ماوس، مانند همیشه جذاب است و البته الهامبخش یک بیت معروف اندی کافمن بود.
سریال انیمیشن The Pink Panther پلنگ صورتی
پس از نمایش چند فیلم پلنگ صورتی در دهه 60، آمریکا با یک ویترین کارتونی بر اساس برخی از مضامین و شخصیتهای مجموعه بلیک ادواردز/پیتر سلرز روبرو شد. یک پلنگ صورتی واقعی که فقط برای خشم همسایه سبیلی اش زندگی میکند. تمام این انیمیشن کوچک با موسیقی جاز هنری مانچینی از فیلمهای مشهور همراهی میشد. این مجموعهای از انیمیشنهای جذاب بود که از اسلپاستیک تا سورئال را در بر میگرفت و شخصیتهای فوقالعادهای را به ما نشان میداد.
سریال انیمیشن Tom And Jerry تام و جری
این تیم با عمر طولانی موش و گربه (یا ضد تیم، در صورت لزوم) زندگی خود را به لطف ویلیامهانا و جوزف باربرا برای MGM در سال 1940 آغاز کردند. روایت داستان قدیمی گربه سانان تام و جری و جوندگانی که به سادگی نمیتوانند با هم کنار بیایند. تام و جری که هفت بار برنده اسکار بهترین موضوع کوتاه شدهاند، با این وجود طی 69 سال گذشته فراز و نشیبهای خود را داشتهاند.
سریال انیمیشن Inspector Gadget کاراگاه گجت
کاراگاه گجت نیز ازجمله انیمیشن هایی است که موسیقیاش در ذهنها ماندگار شد. در مورد این کارتون تولید شده توسط DIC Entertainment ماجراهای غافلگیرانه سایبورگ Inspector Gadget مطمئناً هیجان انگیزتر شده بود. همچنین “برو، ابزار، برو!” ، پنی، استاد پنهان کردن مغز سگها، و شرور دکتر کلاو و M.A.D فراموش نشدنیاند.
سریال انیمیشن اسکوبی دو، کجایی!
در طول این سالها تعداد زیادی انیمیشن اسکوبی دو وجود داشته است. اسکوبی دو کجایی! باندی بود که در ماشین اسرارآمیز جنایات را حل میکرد. تعقیب ارواح و نشان دادن آنها به عنوان کودگرهای قدیمیپوسته دار در ماسک. این نمایشی بود که در آن آنها جهان را با مقابله با موارد سختی که هیچ کس دیگری قادر به شکست آن نبود تغییر داد.
ون آنها خراب میشد، و بعد همه میفهمیدند که هر جا که میتوانستند سرگردان شوند، مشکل روح دارند. سپس فرد ایده درخشانی داشت که گروه را از هم جدا کند تا به دنبال سرنخهایی بگردد. درنهایت هم دو ترسو، شگی و اسکوبی را با هم میفرستاد. آنها برای هیولای جعلی تله گذاشته بودند.
سریال انیمیشن SpongeBob SquarePants باب اسفنجی شلوار مکعبی
مهم نیست که چه گروه سنی دارید، باب اسفنجی را دوست دارید. چه چهار ساله باشید چه 40 ساله، میتوانید در این نمایش شادی را پیدا کنید. اغلب اوقات، باب اسفنجی در نبرد بر سر “در حال حاضر هیچ چیز خوبی برای تماشای تلویزیون وجود ندارد” پیروز میشود.
این نمایش قرار نیست زیر میکروسکوپ برگزار شود، زیرا هیچ چیزی وجود ندارد که واقعاً با منطق یا علم واقعی آبزیان ارتباط برقرار کند. اما مطمئناً دیدن آن سرگرم کننده است. تنها کاری که باب اسفنجی میخواهد انجام دهد این است که چتر دریایی را در تور ماهیگیری خود بگیرد و به عنوان سرآشپز برگر در The Krusty Krab کار کند و کربی پتی بسازد. او زمان خود را به طور مساوی بین عصبانی کردن ناخواسته همسایهاش و همکارش، اسکویدوارد و حملات پانیک غولپیکر در زندگی روزمره تقسیم میکند.
سریال انیمیشن سیمپسونها
انیمیشن سیمپسونها که در حال حاضر بیستمین فصل خود را پخش میکند، نماد فرهنگ پاپ واقعی است. سیمپسونها نه تنها طولانی ترین برنامه انیمیشن آمریکایی است، بلکه طولانی ترین کمدی آمریکایی نیز هست. در حال حاضر با Gunsmoke، طولانی ترین سریال پرمخاطب آمریکایی برابر است. با این حال، این رکوردها به تنهایی جایگاه برتر لیست ما را به دست نمیآورند. سیمپسونها یک انیمیشن فوقالعاده خندهدار است که شخصیتها و موقعیتهای سرگرمکنندهتری نسبت به اکثریت قریب به اتفاق سایر سریالهای کمدی آمریکایی دارد.
خانواده ناکارآمد سیمپسون تقلید تند سبک زندگی طبقه متوسط آمریکایی بوده است. بسیاری از طرفداران، هشت فصل اول را بهعنوان بهترین سریالها میدانند، که شامل فیلمهای کلاسیکی مانند «کرپ خشم»، «یک ماهی، دو ماهی، ماهی بادشکن، ماهی آبی» و «مارج در برابر مونوریل» است. منتقدان احتمال دادهاند حتی با کاهش کیفیت نسبت به فصلهای اولیه، سیمپسونها همچنان یک سریال سرگرمکننده و مرتبط باقی میماند و پس از دو دهه هم برای طرفداران اصلی و هم برای نسل جدید بینندگان قابل دسترسی است.
شما میتوانید ادامه این مطلب را در سایت پوفیلمو مطالعه کنید.
پوفیلمو یک سایت سینمایی است که به نقد و بررسی فیلم، سریال، انیمیشن و... میپردازد. این سایت سینمایی به معرفی و بررسی فیلمها و سریالها در ژانرهای متفاوت از جمله ترسناک، رازآلود، کمدی، عاشقانه و ... میپردازد.
منبع: دانا
کلیدواژه: سریال انیمیشن یک دزد دریایی دزدان دریایی سایت سینمایی بررسی فیلم حال حاضر باب اسفنجی سیمپسون ها سریال ها تبدیل شد شخصیت ها فیلم ها
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهرههای جدید
علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی درباره سریال جدید خود با نام «بدل» که با پایان مجموعه «هفت سر اژدها» از این شبکه پخش می شود به خبرنگار مهر بیان کرد: قصه و اتفاقات سریال «بدل» در سال ۱۴۰۲ رخ می دهد و درباره خانواده عطاران است؛ شهرام قائدی نقش پدر را در خانواده عطاران بازی می کند که نسل اندر نسل عطار هستند. پریسا مقتدی نقش همسرش را بازی می کند و عرفان آصفی نقش پسر خانواده را با نام رضا عطاران دارد.
وی درباره عرفان آصفی که بیشتر در تئاتر فعالیت داشته است توضیح داد: رضا عطاران که تحصیلات مرتبط با هوا و فضا در خارج از کشور دارد پس از پنج سال به ایران باز می گردد. نقش او را عرفان آصفی بازی می کند که سال گذشته در فیلم «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری نقش اصلی را داشت و اینجا هم نقش اصلی سریال را دارد.
این نویسنده و کارگردان درباره قصه «بدل» بیان کرد: طرح این قصه را حدود ۲۰ سال پیش نوشتم و کنار گذاشتم و بعد از سال ها فکر کردم الان وقت آن است که ساخته شود.
مسعودی درباره نام رضا عطاران و اینکه برای این قصه با خود عطاران گپ و گفتی داشته است یا خیر بیان کرد: به هر حال من سال هاست در مقام نویسنده کار می کنم و سال های اخیر هم کارگردانی کرده ام. عطاران هم از مدل کاری من خبر دارد و برایش سوال نبود که چرا سراغ اسم او رفته ام. اما من زنگ زدم و برای استفاده از نامش از او اجازه گرفتم.
این فیلمنامه نویس درباره کمدی های سال های اخیر که نتوانسته است مخاطب را راضی کند، بیان کرد: من همه سریال های تلویزیون را می بینم چون آثار همکاران من است و همیشه این آثار را دنبال کرده ام. مساله این است که الان چهار یا پنج پلتفرم اصلی داریم و فضای مجازی هم بسیار فعال است. فضا نسبت به ۲۰ سال پیش خیلی تغییر کرده است. گرفتاری مردم هم بیشتر شده است. آن زمان شاید ساعت ۷ شب خانه بودید اما الان آنقدر دلمشغولی ها زیاد شده است که باید تا آخر شب کار کنید.
وی درباره اینکه سریالش چقدر می تواند فضای جدیدی در میان کمدی ها داشته باشد، عنوان کرد: این سریال هم از موقعیت های کمدی و هم از کمدی کلامی برخوردار است. شخصیت ها در این سریال فانتزی نیستند. شخصیت هایی که در این سریال انتخاب کرده ام به گونه ای هستند که مردم با آنها همذات پنداری دارند و ما به ازای آنها را می بینند. پیش از این هم سال ها تلاش کرده ام که مردم با شخصیت های آثارم ارتباط بگیرند و کاراکترها و شخصیت ها را اطراف خود دیده باشند.
نویسنده «کوچه اقاقیا» اضافه کرد: نویسنده هایی مثل پیمان و محراب قاسم خانی تخصص شان در فانتزی است ولی من هرچه ساختم مابه ازای آن را در زندگی خودم دیده ام مثل «نوروز رنگی» که چند سال پیش پخش شد و «بدل» هم چنین ویژگی ای دارد. غیر از شخصیت ها، بخشی از داستان هم براساس یک واقعیت است.
مسعودی در ادامه درباره حضور بازیگران در سریال های تلویزیونی با توجه به دستمزدهای شبکه خانگی بیان کرد: الان دستمزدها در پلتفرم ها آنقدر بالا و عجیب و غریب است که بسیاری از بازیگران را نمی توانید در تلویزیون داشته باشید. با این ارقامی که آن طرف رد و بدل می شود مگر می توانید به بازیگرانی چون جواد عزتی بگویید به تلویزیون بیاید. خود من با رقم های تلویزیون رویم نمی شود به اینها که رفقایم هستند بگویم به تلویزیون بیایند.
وی در پایان درباره اینکه چرا خودش به پلتفرم ها نمی رود و کار بسازد، بیان کرد: تلویزیون مخاطب بسیار بالایی دارد من ادعایم می شود تمام ایران را گشته ام و در سراسر ایران دیده ام که هنوز تلویزیون شان روشن است. شک نکنید یک سریال تلویزیونی در شبکه سه میزان بیننده اش خیلی بیشتر از سریالی است که در شبکه نمایش خانگی درباره اش بحث می شود.
کد خبر 6091923 عطیه موذن