Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@05:26:53 GMT

آی مک پرو اپل در دو رنگ عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۳۴۷۳

آی مک پرو اپل در دو رنگ عرضه می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت اپل قصد دارد بر روی تراشه و مک بوک پرو‌های جدید با قابلیت‌های تازه در رده بالا طراحی و به کاربران معرفی کند.

به گزارش سایت 9to5mac؛ مارک گورمن معتقد است که iMac Pro آینده اپل دارای صفحه نمایش ۲۴ و ۲۷ اینچی با فناوری‌های miniLED باشد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه از تراشه‌های M۱ Pro و M۱ Max استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این آی مک جدید اپل در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای به بازار‌های جهانی عرضه شود.

به گفته مارک گورمن، پیش بینی می‌شود مک‌های جدید اپل گران‌تر از سری قبلی خود و آی مکی که مردم انتظار داشتند، باشد. همه نشانه ها حاکی از آن است که اپل تمرکز خود را بر روی آی مک پرو با رده بالا، تراشه صفحه نمایش بزرگتر با صفحه نمایش بزرگتر از مدل 24 اینچی دارد. این پردازنده‌های M1 Pro و M1 Max را از جدیدترین مک‌بوک پروهای سطح بالا در خود جای داده است. اگر اپل فقط برای آی‌مک‌های بزرگ‌تر حرفه‌ای باشد، درست مانند مک‌بوک پرو با صفحه‌نمایش‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی، از اندازه صفحه‌نمایش به‌عنوان یکی دیگر از وجه تمایز «Pro» از مدل‌های پایین‌رده استفاده خواهد کرد.

پیش بینی می‌شود که محصول جدید اپل دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی با فناوری‌های miniLED باشد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه از تراشه‌های M۱ Pro و M۱ Max استفاده کند. مارک گورمن همچنین در باره عرضه این محصول در سایت بلومبرنگ نوشت:" انتظار می‌رود این شرکت آی مک پرو خود را در ماه ژئوئن یا می‌به بازار‌های جهانی عرضه کند".

بیشتر بخوانید

امکان عرضه سه مک بوک جدید در رویداد ماه مارس اپل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل مک بوک صفحه نمایش مک بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد


به گزارش تابناک به نقل از شینهوا، شرکت Beijing Xinzhida Neurotechnology، یک رابط مغز و کامپیوتر (BCI) به نام Neucyber ساخته و آن را روی یک میمون آزمایش کرده است. این تراشه به میمون اجازه می‌دهد بازویی رباتیک را تنها با افکار خود کنترل کند.

شرکت سازنده ادعا می‌کند این فناوری به طور مستقل توسعه یافته است و اولین «BCI تهاجمی با عملکرد بالا» در چین محسوب می‌شود.

 
نه دانشمندان و نه شینهوا به استارتاپ ایلان ماسک اشاره‌ای نکرده‌اند، اما رونمایی از محصول جدید در انجمن سالانه‌ی Zhongguancun در پکن، هدف چین برای رقابت با نورالینک را برجسته می‌کند.

وزارت صنعت و فناوری چین سال گذشته BCI را به عنوان یک «فناوری نوظهور پیشرفته» طبقه‌بندی کرد. شرکت سازنده‌ی تراشه‌ی Neucyber هنوز آزمایش‌های انسانی را آغاز نکرده است.

دیگر خبرها

  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود