Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد عصر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور محسن منصوری استاندار تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتلای فرهنگی کشور و استان یکی از مباحث مهم و پیچیده است که ارزیابی آن به شدت دشوار می‌باشد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه چیزی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی مد نظر است ایجاد بالاترین سطح هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان است گفت: هر چه قدر میزان این هماهنگی‌ها افزایش پیدا کند به همان میزان سطح اثر پذیری بالاتر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کنار ارتقا هماهنگی افزایش هم افزایی ها نیز در دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی از اهمیت ویژه برخوردار است افزود: برخی از مسائل محوری در حوزه فرهنگ عمومی وجود دارد که در این یک سال محور کار قرار داده شده و برای اینکه نگاه مسئولان ارشد استان به این حوزه معطوف باشد و راه را برای تأثیرگذاری هموار تر کند به همین جهت مجموعاً فعالیت شورای فرهنگ منسجم و جدی بوده و با توجه به تغییرات در دولت جدید با مدیران جدید کار را آغاز کرده ایم.

ابوترابی فرد عنوان داشت: طبق مذاکرات به این نتیجه رسیدیم در سطح مناطق تهران شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر را با حضور نهادهای فعال فرهنگی و اجتماعی و مدیران مسئول و جریان‌های فرهنگی انقلابی فرهنگی و مردمی که در آن مناطق فعال هستند تشکیل بدهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان داشت: شکل گیری شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف در مناطق مختلف استان و شهر تهران سطح تأثیر گذاری شورای فرهنگ عمومی در تهران را ارتقا می بخشد و انشالله شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

کد خبر 5431285

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی استانداری تهران ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا بارش باران عکس استانها گرگان شیراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز شورای فرهنگ عمومی فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر، گفت:در ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جوان کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت که حالت طبیعی نداشته‌اند برای سه دختر نوجوان می‌شود.

سید مصطفی قرشی یزدی افزود: این جوان برای  دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌نماید و متاسفانه نامبردگان با وی درگیر و با چاقو ایشان را از ناحیه گردن مجروح می کنند

وی گفت: بلافاصله مجروح توسط مردم به بیمارستان منتقل و متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت ۱۱۰ می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر افزود: از لحظه اولیه فرماندار محترم شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان دستورات ویژه را به ریاست شبکه بهداشت و درمان برای رسیدگی به حال ناهی از منکر صادر و با تلاش جراحان حاذق عمل جراحی  حال عمومی ایشان مساعد است .

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد