Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، هیئت رئیسه پارلمان یمن در صنعاء با صدور بیانیه‌ای پیروزی‌های اخیر قهرمانان ارتش، کمیته‌های مردمی و نیروهای قبیله‌ای را در محورهای مختلف به ویژه جبهه «حرض» تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: پیروزی غافلگیرکننده اخیر در حرض پیامی قدرتمند و قاطع برای ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران داخلی آن دارد مبنی بر اینکه یمن مقبره متجاوزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت یمن صخره سخت و باصلابتی است که همه توطئه‌هایی که هویت ایمانی فرزندان ملت یمن را هدف قرار داده است، در مقابل آن در هم شکسته می‌شود.

هیئت رئیسه پارلمان یمن در بیانیه خود بر اهمیت تداوم استقامت، ثبات و مقابله با تنش آفرینی متجاوزان تا تکمیل آزادسازی همه اراضی یمن تأکید کرد.

این در حالی است که منابع رسانه‌ای وابسته به نیروهای صنعاء، روز یکشنبه گذشته صحنه‌هایی از پیشروی‌های نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه راهبردی حرض در استان حجه یمن و تلفات و خسارات سنگینی که به نیروهای سعودی و مزدوران آنها وارد شده است، پخش کردند.

در تصاویر پخش شده، حرکت نیروهای متجاوز شامل ارتش سعودی و مزدوران سعودی از جنوب شرق شهر حرض به سمت سلسله جبال «الهیجه» و از «الفج» در جنوب «ابو النار» به سمت سلسله جبال الهیجه با هدف اشغال شهر حرض به نمایش در آمد که با پاتک ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلفات و خسارات سنگینی به متجاوزان و مزدوران آنها وارد می‌شود.

کد خبر 5431262

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگ 2015 یمن ائتلاف سعودی ارتش و کمیته های مردمی یمن اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا ولادیمیر پوتین رژیم صهیونیستی دونتسک مسکو لوهانسک عراق دونباس فلسطین سوریه مذاکرات وین فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092311

دیگر خبرها

  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال