Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@03:12:01 GMT

بازگشت رئیسی به تهران

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۳۸۶۸

بازگشت رئیسی به تهران

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم رئیسی در جریان سفر دو روزه به قطر که به دعوت رسمی امیر قطر انجام شد، پس از استقبال رسمی در دیوان امیری، با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، نخست وزیران قطر و ترینیداد و توباگو و وزیر امور خارجه ونزوئلا در عصر روز دوشنبه با رئیسی ملاقات کردند و نشست صمیمی با ایرانیان مقیم قطر دیگر برنامه رئیسی در روز نخست سفر به دوحه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور در دومین روز از سفر خود، پس از شرکت و سخنرانی در ششمین مجمع سران کشور‌های صادرکننده گاز، با روسای جمهور الجزایر، موزامبیک و گینه استوایی نیز دیدار و گفتگو کرد.

دیدار و گفتگو با جمع کثیری از تجار قطری و ایرانی که با حضور وزرای امور خارجه، نیرو و صنعت، معدن و تجارت کشورمان و نیز وزیر تجارت قطر برگزار شد نیز پایان‌بخش برنامه‌های سفر رئیسی به قطر بود.

در جریان این سفر علاوه بر ۱۴ سند همکاری با قطر یک تفاهم نامه در حوزه انرژی نیز با ونزوئلا به امضا رسید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه

به گزارش ورزش ‌سه ، پیام نیازمند در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ سپاهان برابر گل گهر بود که به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان پا مجبور به ترک زمین شد.

در ابتدا تصور نمی‌شد که مصدومیت نیازمند چندان جدی باشد و در فهرست تیم ملی هم قرار گرفت، اما پس از اینکه این سنگربان شانس حضور در ۲ بازی برابر ترکمنستان را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست داد مشخص شد که وضعیت مصدومیت او پیچیده‌تر و طولانی‌تر خواهد بود.

در شروع سال جدید سپاهان دیدارهای بسیار سخت و فشرده‌ای را در پیش داشت، اما پیام نیازمند بهبود نیافته بود و به همین دلیل حضور در ۵ مسابقه این تیم را که به ترتیب مقابل تیم‌های تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی‌ مازندران، ذوب آهن و ملوان بندر انزلی بود را از دست داد.

نیازمند اما سرانجام پس از نزدیک به یک ماه و نیم غیبت بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی باز هم مرد مطمئن سنگر تیمش خواهد بود و در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم