Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر «باقری» با صدور پیامی شهادت دو تن از خلبانان ارتش را در پی حادثه هوایی تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی شهادت دو تن از خلبانان ارتش را در پی حادثه هوایی تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت افتخارآمیز خلبانان زبده، شجاع، و فداکار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرهنگ خلبان صادق فلاحی و سرگرد خلبان علیرضا حنیفه زاد در سانحه هوایی حومه شهر شهید پرور تبریز را به محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان و کارکنان غیور نهاجا تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به روح بلند این شهیدان گرانقدر که در زمره مدافعان سرافراز آسمان میهن اسلامی خوش درخشیدند و لحظه‌ای در صیانت از امنیت و اقتدار ایران اسلامی درنگ نکردند و در این مسیر مقدس سرانجام آسمانی شدند، درود می‌فرستم.

بر خود وظیفه می‌دانم برابر شور حماسی و عاشورایی مردم شریف، نجیب و قدرشناس خطه آذربایجان به ویژه تبریز قهرمان در تشییع باشکوه پیکر مطهر این عزیزان که عمق تکریم و قدرشناسی ملت ایران از فرزندان خود در نیروهای مسلح و مدافعان امنیت و آرامش کشور عزیزمان را تجلی بخشیدند، خاضعانه سر تعظیم فرود آورم.

از درگاه خداوند کریم و نعیم برای شهیدان عزیز علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدای کربلا و برای خاندان و وابستگان ارجمند و همکاران و همرزمان رشید آنان صبر زینبی و ثبات قدم در تداوم خط نورانی عزت و اعتلای اسلام و ولایت را طلب می‌کنم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت محمد باقری پیام تسلیت شهدای ارتش ستاد کل نیروهای مسلح مشرق خلبانان شهید خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی