Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آخرین نیوز، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، به تبیین فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه کسانی که زندگی و مشی اشرافی دارند، نمی‌توانند مدعی پایبندی به انقلاب باشند، گفت: امامین انقلاب همواره بر این مسأله تاکید داشتند که درد پابرهنگان را تنها پابرهنگان کاملا درک می کنند و افرادی که دارای خوی اشرافی گری و ثروت گرایی هستند، نمی توانند به فکر مستضعفان جامعه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله موسوی اصفهانی اظهار کرد: در رژیم طاغوت عده‌ای ثروتمند که درکی از زندگی فقیران نداشتند حکومت جامعه را برعهده گرفتند که منجر به فشار بر قشر مستضعف جامعه شد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت روحانی در عدم توجه به اقشار مستضعف و محروم جامعه، گفت: این احتمال وجود دارد که میان برخی از افراد و جریان های ثروتمند قراردادهای پشت پرده وجود داشته که آنها در انتخابات از فرد خاصی حمایت های تبلیغاتی کنند که نتیجه آن فشار بیشتر بر اقشار محروم جامعه شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امیدوارم دولتمردان دولت سیزدهم و افراد تصمیم گیر قوه مجریه، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی مواظب باشند که تحت نفوذ جریان های اشرافی قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود در زمینه جریان های اشرافی هشدارهای مهم و لازم را دادند، افزود: باید سران نظام و مسؤولان کشور مواظب باشند که خودشان آلوده به زندگی اشرافی نشوند و همچنین زیردستان آنها جزء این جریان نباشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده است، گفت: قبل از انقلاب بیش از 50 هزار نفر کارشناس امریکایی در کشور وجود داشت و به مهندسان ایرانی اجازه تعمیر هواپیماها را نمی دادند، اما امروز نظام اسلامی ایران به سلاح ها و موشک های پیشرفته ای دست پیدا کرده که دیگر دشمنان جرأت تجاوز به خاک کشور را ندارند.

وی با ابزار تاسف از اینکه برخی جریان ها و احزاب پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب را زیر سؤال می برند، افزود: هرچند تا اجرا و تحقق عدالت کامل در جامعه فاصله داریم، اما عملکرد دولت های اصلاح طلب سبب به وجود آمدن مشکلات مختلف برای کشور شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: متأسفانه دولت روحانی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به برجام گره زده بود، مسؤولان دولت روحانی یا جاهلانه یا خائنانه این اقدامات را انجام می دادند و عملکرد نامطلوب آنها سبب ایجاد گرفتاری های بسیاری برای کشور شده بود.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه مردم در طول چهل و سه سال پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستادگی کردند، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم امسال نسبت به سال‌های گذشته، بیشتر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و این امر نشانه پایبندی مردم به آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: انقلاب اسلامی موسوی اصفهانی آیت الله جریان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

‌آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین عنوان کرد: دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری هشت سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات این نکته را هم یادآور شد که قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

وی در ادامه اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی اضافه کرد: سپس هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیئت رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیئت رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

گفتنی است، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899457

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند