Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه جام جهان پهلوان غلامرضا تختی با حضور تیم‌های ایران، ارمنستان و تونس برگزار شد و کشتی گیران از امروز (چهارشنبه) به مدت ۳ روز در سالن ۲۵۰۰ نفری سازمان آب و برق گیت بوستان اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

از نکات قابل توجه کلینیک داوران، مربیان و مراسم قرعه کشی حضور محمد بنا سرمربی تیم ملی و علی محمدی مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی در این کلینیک‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوران کشتی، کمک مدرس اتحادیه جهانی و عضو کمیسیون داوران این اتحادیه، به عنوان سرپرست فنی این مسابقات در کلینک مربیان و داوران نکات لازم و تغییر قوانین را برای  نفرات حاضر تشریح کرد و از مربیان خواست تا قوانین را کاملاً مدنظر داشته باشند و خارج از قوانین عمل نکنند.

او همچنین خاطرنشان کرد با توجه به اینکه این رقابت‌ها اولین مسابقاتی محسوب می‌شود که با قوانین جدید اتحادیه برگزار می‌شود، تمامی داوران توجه داشته باشند تا این قوانین به درستی اجرا شود.

بیشتر بخوانید

جام تختی فرصتی برای مدعیان کشتی فرنگی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی